poniedziałek, 24 czerwca 2013

Jak zrobić ozdobne wieczko do koszyka

Witam;)
Dzisiaj zamiast wstępu na temat tego wieczka,pozwolę sobie napisać kilka słów wyjaśnienia.
Mam nadzieję,że Danusia mi wybaczy;)

Czytając Wasze komentarze,widzę,że niektórzy z Was gratulują mi pomysłów i wykonania.
Prezentowane tutaj tutoriale nie są mojego autorstwa.
Kursy ,które przedstawiam   w całości,wyszukane są  w sieci,ale nie na blogach.
Jeśli kurs był znaleziony na jakimś blogu,wrzucam  tylko zdjęcie pracy,autora pracy i aktywny link.
Oczywiście sama też przygotowuję kursiki i też udostępniam je tutaj,ale jest to malutki procent i zazwyczaj piszę,że to moja praca.
Także kochani dzięki,ze zostawiacie komentarze ,bo dzięki temu wiem co Was interesuje i co jest bardziej,a co mnie popularne.Głupio mi jednak czytać pochwały,które tak naprawdę ,mnie się nie należą;)
A teraz cudne wieczko Danusi;)Przypomina mi, płytę kompaktową;)



A tutaj znajdziecie kursik:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz