poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pomysły na wykorzystanie plastikowych butelek

Witam;)
Od kilku dni nie wstawiałam żadnych postów,bo musiałam troszkę odpocząć od blogera,od kursów,od internetu w ogóle ;)Zajęłam się tylko moimi wyplataniem i muszę Wam powiedzieć,że rurki będą mi się śniły przez kilka dni;)
Dzisiaj pokażę Wam super pomysły,na wykorzystanie plastikowych butelek.





2

3




4




płyty cd i złączone butelki plastikowe



A na koniec sposób na zaokrąglenie brzegów butelki


przykładamy papier i prasujemy gorącym żelazkiem



Myślę,że temat fajny,więc pewnie będę do niego wracać.
Dziękuję za wizytę:)



















8 komentarzy:

  1. Pomysły ciekawe,ale oczywiście przyrząd do nici najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, wykorzystam do ogródka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !!!


    Bardzo fajne pomysły i na czasie, spokojnie można teraz wykorzystać, wszak jest to czas sadzenia.....:)Fajny blog, super Gospodyni!!! Pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  4. Do nici , do wstążeczek... pomysły cudne i warte powielenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły,nawet bym nie pomyslała ile z butelki można zrobić rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej do nici mi się podobały przydasie z butelek-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! A ja tyle butelek wyrzucam... Nie myślałam, że w ogóle można je do czegoś wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń