środa, 31 lipca 2013

Jak zrobić marszczone kwiatki z papieru-kurs Ewy

Witam bardzo serdecznie wszystkich,którzy tutaj zaglądają;)
Na wstępie bardzo przepraszam za wczorajszy błąd z kursikiem na papierową torebkę.
Było późno i chyba Morfeusz mnie wzywał,bo zapomniałam olinkować KLIK.
Błąd naprawiłam,Ewę przeprosiłam.

Chciałabym Wam powiedzieć,że cieszy mnie ogromnie ciągle zwiększająca się liczba obserwatorów.
Bardzo miło zaskakuje mnie liczba odwiedzin ,która jak na tę porę roku jest imponująca;)
Lato, wakacje,a tutaj ponad 3000 wejść dziennie,to cieszy;)
To również dobra wiadomość dla tych z Was,którzy podsyłają mi swoje kursiki;))

Mam tylko jedną prośbę.Bardzo Was proszę o wysyłanie mi po jednym linku do kursu, w jednej wiadomości.Oczywiście możecie pisać codziennie,ale jeden mail,jeden link.To ważne,bo potem się po prostu gubię,nie mogę skasować wiadomości i bojąc się ,że mi się zawieruszy wśród całej poczty,trzymam otwarte karty z kursami.Może to moja wina,że jestem taka niezorganizowana,ale logistyka nigdy nie była moją mocna stroną;)To nie powinno być dla Was problemem, a mnie bardzo ułatwi pracę.
Dzięki;)

A teraz kursik na papierowego kwiatka od Ewci
Jak ona pięknie wykorzystuje te kwiatki w swoich karteczkach.

Zerknijcie na Ewciowego bloga ,a znajdziecie tam same cudeńka;)
Na kursik zapraszam 


Pozdrówka;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz