środa, 3 lipca 2013

Papierowa wiklina -jak zrobić kuferek z okienkiem

Witam kochani.
Ostatnio miałam krótką przerwę w wyplataniu ,bo porwało mnie szydełko.Jednak nie potrafię żyć bez tych papierowych rurek i szybko do nich wróciłam
Jak nie ma pomysłu,to daję sobie spokój,a jak wpadnie coś do głowy,to rzucam wszystko i wyplatam.
Zrobiłam kuferek na kordonki i muliny,które nie mogły leżeć w otwartym koszyku,bo mój psiak kocha wszystkie nici i wełenki;)
Powstało coś takiego.Wszystko wykonane z papieru ,prócz zamykania


Pochwalę się jeszcze moją dzisiejszą pracą w podobnym stylu


Jeśli chcielibyście zobaczyć jak zrobić taki kuferek,zajrzyjcie na mojego bloga


Serdecznie zapraszam;)










5 komentarzy:

  1. Oba są świetne! Jak zawsze pomysł warty wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam trochę wikliny papierowej teraz pora coś zrobić. Jeszcze nie wiem od czego zacząć i czy dam rade?
    Tu u Ciebie Ilonko tak dużo pięknych wzorów ale może skorzystam z tego, zauroczył mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cuda na kiju:)) Oba są śliczne, ale ja jestem miłośniczką bawełnianych koronek:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko jakie cudeńka wyplotłaś, śliczne koszyczki jestem pełna podziwu Twoich cudownych prac:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko rewelacyjne są te kosze. Naturalny wygląd, te obrazki są takie retro. I jeszcze do tego te koronki. W moje serducho strzeliłaś :)

    OdpowiedzUsuń