poniedziałek, 4 maja 2015

Program do przeróbki zdjęć na haft krzyżykowy

Dzień dobry;)
Dzisiaj chciałabym zainteresować Was programem do obróbki zdjęć na schemat haftu krzyżykowego.
Ponieważ ja nie jestem ekspertem,a zainteresował mnie ten temat,ciekawa jestem  Waszych opinii na ten temat
Ja szukałam w sieci i znalazłam kilka artykułów mówiących o tych programach
Na tej stronie opisane są te programy  KLIK
a tutaj strona z Abakanem  KLIK
a tutaj HaftiX - opis programu do haftu krzyżykowego

                                                                     źródło zdjęcia
Jeśli możecie piszcie o swoich doświadczeniach,plusach i minusach.

Pozdrawiam ciepło

5 komentarzy:

  1. Swego czasu sporo bawiłam się takimi rzeczami. Wybrałam Haftix, bo był dla mnie wygodniejszy w użytkowaniu niż Abakan. Zrobiłam sporo projektów, dwa obrazki opracowane przeze mnie w tym programie i wyhaftowane można zobaczyć u mnie na Google+ w albumie Haft Krzyżykowy (to portret Cioci i psa). Niestety od kilku lat program nie jest udoskonalany, bo autor otworzył pasmanterię internetową i chyba nie ma na to już czasu. Szkoda, bo jest kilka drobiazgów, które miał poprawić. Mimo wszystko program oceniam na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. generalnie ja xxx od niedawna , ale mam rogram ze strony Haftix. jest prosty , czytelny - wada wersja darmowa tylko do małych haftów .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie haftuję- wpadłam tylko żeby Cię pozdrowić i życzyć miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej rzadko używam takich programów, ale jak już to robię, to ze strony ariadny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo... ja też jakiś czas temu bawiłam się w xxx, teraz bardziej szydełko, ale też korzystałam ze strony Haftix. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń