poniedziałek, 7 października 2013

Szydełkowe parasolki Crochet umbrellas

Sporo pięknych wzorów,więc zapraszam do oglądania;)
Posta wstawiałam na raty,bo tyle tego,że mnie sapnie zmogło i nie zdążyłam wszystkiego wstawić od razu;)
Siedzę po nocach,żeby tutaj coś się działo;))




































































































   










Chyba wystarczy;)
Ja sama miałabym problem,który wzór wybrać;)
Pozdrówki

































































5 komentarzy:

  1. Każda z tych parasolek zasługuje na uwagę.Świetne wzory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie sliczna az trudno wybrac...ponadto dziekuje za wzory ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale że pokazałaś tak dużo wzorów, wszystkie parasolki piękne muszę się skusić:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wzory pokazałaś. Może kiedyś znajdę czas i wydziergam, od dawna podobają mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń