wtorek, 24 września 2013

Origami modułowe-choinka

Witam ciepło;)
Kursik znaleziony w sieci






I część 
1 i 2 rząd od-8 modułów


2 część 
1 rząd 10 modułów
2 rząd 10 
3 rząd 10 
4 rząd 5 modułów


trzecia część
1 rząd 12
2 rząd 12
3  rząd 12
4 rząd 12
5 rząd 6 modułów


czwarta część
1 rząd 14
2 rząd 14
3 rząd 14
5 rząd 7 modułów


teraz budujemy taki moduł


i dokładamy



piąta część
1-16 
2-16
3-16
4-16
5-9 modułów


budujemy taki element 


i dokładamy



teraz schemat na gwiazdę,który mnie nic nie mówi,więc go nie komentuję;)


to też mi nic nie mów,ale było w zestawie;)


i jeszcze takie coś;)



Myślę,że się przyda;)
Pozdrówki:)



















9 komentarzy:

  1. Ilonko bardzo fajny pomysł i kursik :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te modułowe choinki. Nigdy jeszcze nie próbowałam ale święta za pasem - kto wie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero wczoraj otworzyłam ten Sezam i jestem pod wielkim wrażeniem. Jakie masz tu ciekawe rzeczy, muszę wszystko dokładnie pooglądać, a potem wziąć się do roboty.
    Choinka jest super, spróbuję ją zrobić.
    Dziękuję, za świetne pomysły. Będę tutaj częstym gościem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te choineczki, pewnie się skuszę i z dziewczynkami będziemy miały świetne zajecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zawsze miałam chęć zrobić taką :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam nigdy nawet zwinąć takich "trójkącików" i choć choinka na prawdę imponująca to nic chu, chu nic nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójkąciki są bardzo proste do zrobienia. W internecie jest sporo tutoriali. Ja mam 12 lat, a już zrobiłam łabędzia i króliczka :)

      Usuń
    2. http://origami-modulowe-120.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania i komentowania.

      Usuń
  7. http://origami-modulowe-120.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania i komentowania.

    OdpowiedzUsuń