wtorek, 1 kwietnia 2014

Krepinowe kompozycje Agi-wygrana w KONKURSIE NA NAJLEPSZY NOWY BLOG

Dzień dobry;)
Dzisiaj post poświęcony autorce najlepszego nowego bloga .
Jak już wiecie zwyciężyła Agnieszka moje-drugie.blogspot.com.
Ponieważ jestem leniem,sama autorka napisała kilka słów o sobie i o swojej pasji,a ja  Wam to udostępniam;))
Żadnych wywiadów,bo ja jestem zwykłą blogerką a nie redaktorką;))
Ale na dobry początek,jedna z cudownych prac Agnieszki;)


Witam
z tego miejsca – OGROMNE DZIĘKUJĘ Ilonce za konkurs, gdzie mogłam się pokazać i Wam za głosy i piękne komentarze....bez Was by mnie tu dziś nie było....
W świecie blogowym poruszam się jako Aga, a w realu jestem Agnieszką. Przede wszystkim mamą dwójki cudownych dzieciaków i żoną baaaardzo cierpliwego męża:) Z wykształcenia specjalista do spraw administracji a z zawodu animator kultury:) Obecnie na urlopie związanym z pojawieniem się najmłodszego członka rodziny:)
Nie napiszę, że od zawsze interesowałam się rękodziełem i zawsze lubiłam coś robić. Wręcz przeciwnie, ani w szkole podstawowej ani średniej, ba nawet później nie lubiłam tworzyć i w ogóle mnie rękodzieło nie ciągnęło, owszem gotowe stworzone rzeczy tak, ale żebym ja sama - NIE....Dopiero będąc na zakręcie życia, w czasie bardzo trudnym dla mnie, kiedy potrzebowałam zająć czymś myśli....zakochałam się zupełnie przypadkowo w skręcanych kwiatach z bibuły – dokładnie w różach. Czysty przypadek sprawił, że mogłam zobaczyć jak się je robi i spróbowałam....i tak mi zostało.....
Szybko swoje poczynania przeniosłam na krepę. I zawsz wiedziałam, że sam kwiatek nie wystarczy....więc zaczęły powstawać bukiety, przeróżne w formach i kolorach. Kiedyś robiłam niemal każde kwiaty z krepy, teraz są to głównie róże. Są piękne, ponadczasowe, pasują na każdą okazję...
Jako że jestem zodiakalnym bliźniakiem nie mogę usiedzieć w miejscu i zajmować się stale tym samym więc próbuję jeszcze swoich sił w innych technikach: decu, szydełko, scrapbooking....
Są jeszcze rzeczy, których chcę spróbować, ale.....brakuje mi czasu:)
dlatego na moim blogu http://moje-drugie.blogspot.com/ znajdziecie głównie kompozycje kwiatowe. Swoje bukiety robię głównie na zamówienie, albo w prezentach dla kogoś:) Tworząc kompozycje kieruję się zasadami florystyki i używam dodatków florystycznych. Pomysły mam w głowie, inspiracje kolorystyczne biorę zazwyczaj z natury....zanim zacznę przygotowywać kwiatki, najwpierw dobieram naczynie....układam całość w głowie....i tworzę i czasami modyfikuję projekt:). Raczej nie zdarza mi się robić identycznych bukietów, nawet jeśli są w tej samej formie to różnią się dodatkami i detalami, a czasem – wiadomo diabeł tkwi w szczegółach:)
Bloga założyłam ….aby pokazać moją wizję kwiatów z krepy i jak wyglądają ułożone w bukietach....i uwiecznić swoje poczynania:)
Dziękuję i zapraszam do siebie....



Myślę,że Agnieszka pokazała nam krepinowe kwiaty w zgoła innej odsłonie.
Dzięki Aga za to;)

A teraz skromny banerek,który Agnieszka może(nie musi) umieścić sobie a pasku bocznym bloga i chwalić się wygraną;)
Możesz sobie go Aga podrasować,obramować co tam chcesz;)
Skromny jest,ale konkursowy;)



Kochane ja wiem,że konkurs odbył się w ekspresowym tempie,ale ja tłumaczyłam dlaczego tak ,a nie inaczej.
Pewnie jeszcze nie raz zorganizuję jakąś zabawę,więc będzie okazja do takich spotkań.
Nie będzie mnie przez tydzień,więc na blogu nie pojawią się nowe kursy.
papa;))















6 komentarzy:

  1. Gratuluje Agnieszce wygranej , dziękuję Ilonce za trud włożony w zorganizowanie konkursu i teraz za przybliżenie nam osoby Agnieszki. Bukiety z róż jakie tworzy są piękne i niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Wspaniały konkurs. Gratuluje Agnieszce, która wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Aga tworzy prawdziwe cudeńka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń