piątek, 28 marca 2014

KONKURS NA NAJLEPSZY NOWY BLOG-GŁOSOWANIE

Dzień dobry;))
Bardzo dziękuję wszystkim dziewczynom,które zgłosiły się do konkursu.
Oj rozpisałyście się kochane w tych 2 zdaniach na temat bloga;))
Naczytałam się za wszystkie czasy;)

Dzisiaj zaczynamy głosowanie.
Powiem Wam jedno,ja uważam,że wszystkie jesteście już wygrane,a zamierzony cel został osiągnięty.
Bardzo podoba mi się to,że odwiedzałyście się wzajemnie,że komentowałyście swoje prace,dopisywałyście się do obserwatorów.To super.
Chciałabym,żeby wszystkie konkursy,które będę organizowała,przebiegały w ten sposób,bo przecież chodzi o wzajemne poznanie się a nie poważną i zażartą  rywalizację.
Te wszystkie konkursy mają jeden cel,wypromować i pokazać polskie blogi.
Zobaczyć jakie mamy zdolne dziewczyny,twórcze,pomysłowe,pełne pasji.
Sama czasami robię błąd.
Szukam ciekawych pomysłów gdzieś w świecie,a mało buszuję po polskich blogach.
Obiecuję poprawę.




Kochane głosujcie na siebie wzajemnie,niech zabawa będzie do końca zabawą.
Oczywiście wszystkich zachęcam do zapoznania się z pokazanymi blogami i wyłonienia swojego faworyta.
Głosują  tylko osoby posiadające bloga.
Bardzo proszę o wpisanie numerka bloga,a potem komentarz;)
To bardzo ułatwi mi liczenie głosów
Jak wiecie miałam ostatnio trochę roboty,więc każde uproszczenie mile widziane;)
Podwójne głosy będą usuwane.
Wszystkim życzę powodzenia.

Halina Dąbrowska 
Halina zajmuje się głównie papierową wikliną,ale powoli zaczyna przygodę z papier mache.


2.
zajmuje się głównie robieniem krepinowych róż i tworzeniem z nich różnych kompozycji.
Robi bukiety w koszach,szklanych wazonach,misach a nawet kufrach.
Próbuje także  sił w scrapowaniu i decu.


3

Zajmuje się różnymi technikami.Jej ulubione to: modelina,masa solna,technika karczochowa,haft krzyżykowy i szydełko




4
zajmuje się głównie szyciem szmacianych lal,ale na jej blogu znajdziemy też kule i bukiety zrobione techniką kusadama.


5
Zajmuje się przede wszystkim papierową wikliną i quillingiem.


6
zajmuje się głównie szyciem.
Robi zabawki,torebki, dekoracje i biżuterię.
Na blogu będą też  prace robione metodą filcowania i zdobione metodą decu.


7
zaczynała jako fanka papierowej wikliny i miłośniczka upcyklingu .
Teraz prezentuje prace wykonane na drutach i szydełku.
W planach ma też inne techniki.


8
zajmuje się głównie szydełkowaniem.
Tworzy głównie szaliki,chusty i biżuterię.
ma w planach nową technikę,ale to jeszcze tajemnica;)


9
Blog z inspiracjami.
Szymka zajmuje się szyciem ozdób z filcu,ozdabianiem techniką decu,szydełkowaniem i rysunkiem.
Na blogu znajdziemy także porady na temat zdrowia i urody.

10
zajmuje się głównie szydełkowaniem.
Jej ulubionymi do tej pory pracami,były szydełkowe serwety,ma w planach szydełkowe maskotki.


11
zajmuje się scrapbookingiem,lubi robić wianki a ostatnio,jak sama mówi,popadła w szydełkoholizm;)


12
zajmuje się głównie haftem sutaszowym,haftem koralikowym i beadingiem.
Projektowała biżuterię,a teraz zajmuje się tworzeniem etui na komórki.


13
jak sama pisze,zajmuje się wszystkim po trochu,ale najbliższa jest jej papierowa wiklina.


14
swoją przygodę z robótkowaniem zaczęła od quillingowych  kartek okolicznościowych,
teraz wciągnęło ją robienie szydełkowo-koralikowych bransoletek.


15
zaczynała od haftu krzyżykowego,potem wciągnęła ją papierowa wiklina,decoupage.Teraz poznaje technikę kanzashi.


17
zajmuje się głównie dzierganiem na drutach.
Przygotowuje kursiki z tym związane.
Jej blog to także jej podróże oraz przepisy kulinarne.


18
jej pierwszą miłością była papierowa wiklina,teraz próbuje swoich sił w różnych technikach


19
zajmuje się głównie pracami z papieru,
Bliskie jest jej origami modułowe,kusudama,ale najbliższy jest quilling


20
uwielbia rękodzieło,robi kwiaty z krepiny,tworzy z nich ozdobne drzewka


21
zajmuje się głównie biżuterią,lubi makramę i koraliki


22
zajmuje się głównie szyciem,maskotek i kocyków dla dzieci


23
zajmuje się różnymi pracami,ale głównie  papierową wikliną.


24
jak same piszą,jest to młody blog,w którym zamieszczają prace zrobione własnymi rękoma


25
zajmuje się głównie papierową wikliną


26
zajmuje się kartkami okolicznościowymi,czasami coś wydzierga.
Bardzo lubi robić exploding boxy.
Ciągle uczy sie nowych rzeczy


26 A 
zajmuje się papierową wikliną i kartkami okolicznościowymi


27
niestety nie mam danych od autorki bloga,ale z tego co widzę,lubi robić wianki;)


28
jak sama pisze,na blogu pokazuje swoje prace różnej maści i rodzaju;)
Dominuje szycie,ale znajdzie się też szydełko,druty czy tkactwo


29
lubi robić wianki i od tego właściwie zaczynała.
Wyplata z prawdziwej wikliny,zajmuje się techniką decopage i masą solną


30
tworzy rzeczy potrzebne w danej chwili.
Pracuje głównie masą solną i igłą i nitką.
Tworzy zabawki ,rzeczy użyteczne i  nieużyteczne.


31
głównie zajmuje się masą solną.
Tworzy anioły,laleczki i różne ozdoby.
Lubi decoupage ,a ostatnio uczy się szydełkować.


Mam nadzieje,że nikogo nie pominęłam.
Pewnie widzieliście ,że jest więcej linków niż prezentowanych tutaj blogów,ale jeden z blogów nie spełniał warunków i niestety nie dopuściłam do zabawy.
Link pozostał,bo ja nie mam możliwości jego usunięcia.
Tak więc głosujemy ;)
Proszę  o podanie numeru bloga;)
Komentarze sa moderowane,więc nie zrażajcie się jak nie zobaczycie żadnego na blogu.
Ja będę dopiero popołudniu i wtedy wszystkie udostępnię;)
Pozdrawiam;)

58 komentarzy:

  1. Ale dużo blogów jak ja bym ci się dopisała miałąbyś więcej Ilonko wybór trudny więc wrócę tu bo muszę się zastanowić papapa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 2 Aga - głosuję, z rozdartym sercem , bo wiele prac jest po prostu "super", Wybieram Agę ponieważ uwielbiam kwiaty, sam kursik pokazany bardzo starannie, ze szczególikami w opisie i wykonywania pracy z bardzo delikatnych materiałów .Kwiatuszki są rewelacyjnie piękne w otoczeniu kremowego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog nr 2. Z sympatii, podziwu i zazdrości. Może kiedyś sama osiągnę taki perfekcyjny efekt po zrobieniu kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie:) biorę udział w konkursie, ale też zagłosuję, wybieram nr 28 - Z potrzeby rąk, może dlatego, że też lubię szyć:) pozdrawiam Wszystkich ciepło i zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nr.2 Aga- wybieram ,piękny blog, przejrzysty, estetyczny, śliczny, zakochałam się w tych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 2 Aga - Bardzo cieżki wybór. Ale jak dla mnie Aga i Jej cudowne róże! Uwielbiam je i zakochałam się od pierwszego wyświetlenia na monitorze :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nr 31 bo lubie tam zagladać i mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 6. Zachwyciły mnie te dzieła:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 2 Aga ...jej kwiaty to poezja....a przy tym serdeczność i pomoc:)....:) a prośba zrobienia zrobienia kursu zmieniła się w czyn.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr2 Aga. Jestem pod wrażeniem jej róż z krepiny. Dzięki niej zmieniłam zdanie na temat takich kwiatów. Na inne blogi też zajrzę w wolnej chwili. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero odkrywam świat blogów handmade więc wszystko mnie zachwyca:) ale oddaję swój głos na 7 - blog Klimju, którą podziwiam za niezmierzone pokłady kolorowych pomysłów i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 18 ta lampka przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nr 2 Aga. Kwiaty i kompozycje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr 2 kompozycje Agi tworzone z krepinowych kwiatów urzekają. Muszę jednak przyznać, że w zabawie biorą udział bardzo kreatywne osoby i trudno się zdecydować tylko na jeden blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w konkursie i mam problem. Wszystkie prace są tak piękne i pomysłowe :)
    Więc nr 6. - za pomysł, dobrane kolory i precyzję. A jeszcze nr .... :))Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  16. nr 2 Aga- bezapelacyjnie musze zagłosowac na te cudeńka! Szkoda, że nie można podać choćby 3 miejsc, bo jeszcze chętnie bym wyróżniła! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo trudny wybór, każdy tworzy coś pięknego i wyjątkowego :)
    mnie urzekły maskotki i kocyki zatem głosuję na nr 22 (maszkownia)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nr.31, za piekne anioly.
    Pozdrawiam Izabela

    OdpowiedzUsuń
  19. 11
    Gizrapka- moja faworytka :) Ale przynac musze, ze wybor jest mega ciezki, no ale trzeba wybrac te jedna jedyna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie powalający na kolana jest torcik - mój głos wędruje dla nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nr.26.urzekły mnie te boxy i karteczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 7
    Bardzo ładne blogi, dlatego wybór jest ciężki. Nominuję Klimju do wygranej, ponieważ wkłada dużo serca w to co robi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nr 2. Wybór naprawdę ciężki bo wiele z tych blogów podbiło moje serce ale kompozycje Agi totalnie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nr 2 Aga - przecudne róże krepinowe i przecudna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ilonko popraw proszę numerację, bo zaszczytny nr 26 dzielę z ArtSoul :-)
    A zagłosuję napewno jutro na swoją konkurencję :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. 2, na koleżankę po fachu :) Szkoda, ze nie można wybrać więcej, bo tort by był u mnie na miejscu drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nr 23 - Ania Skonieczna; bardzo lubię jej prace :) Ilonko, piękne prace stworzyły kobietki - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaa, ale jak to jeden..?! ;) Cuda na tych blogach, cuda! Zachwyciło mnie wiele, kilka urzekło ogromnie, ale najbardziej za serce chwycił nr 6!! Ten tort!! Za wykonanie, cierpliwość i wdzięk :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nr 6. ......Po bardzo długim namyśle. Oglądałam wszystkie blogi i posty ( Ilonko - nr 30 na tej stronie nie otwiera się- by obejrzeć prace wracałam do posta , w którym były zapisy)
    Prace kilku osób mnie zachwyciły i miałam trudności, kogo wybrać. Na wyróżnienie zasługuje wiele blogów . Pozdrawiam wszystkich, którzy biorą udział .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś było nie tak z nazwą.Zmieniłam nazwę bloga na imię autorki i wszystko jest oki;)

      Usuń
  30. Wszystkie sa piekne prace ale glosuje na nr 6 .....swietny pomysl na zabawke dla dziecka.....wyglada ten tort tak apetycznie, ze az chce sie go zjesc :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja swój głos oddajęna Nr 26A - Konopek.
    Jeszcze kilka godzin temu miałam całkiem inne typy , ubolewałam nad faktem ,że mogę oddać tylko jeden głos . A mam tu kilku faworytów Nr 3, nr 6, Nr 19. Właśnie prze momentem sobie uświadomiłam , żę konkurs jest na bloga a nie na najlepszą pracę :-).
    Zapytacie dlaczego Agnieszka - Konopek . Ano dlatego,że bardzo podoba mi sie układ jej bloga i sposób jego prowadzenia. Wszystko czytelne, przejżyste. A do tego Agnieszka nie skupia się na jednej technic ,- hihi podobnie jak ja totalny misz masz. Jest i decou, wiklina paierow, karczochy , szydełko... Ale Dziewczyny uwżam , że sam fakkt że tu jesteście jest wielką nagrodą . Wszystkie prace i blogi jakie tu pokazałyście śa jedyne i niepowtarzalne. !!! Promujmy Polskie rękodzieło, bo naparwdę warto !!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciężko jest wybrać ten jeden blog. Mój wybór padł na numer 2. Aga tworzy piękne kuferki i kwiaty :) Zdecydowanie w moim klimacie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ilonko ciężko wybrać ten jeden jedyny i bólem ale zdecydowanie oddaję głos na nr 6.
    Szycie ręczne tych cudeniek wymaga ogromnej pasji i samozaparcia, które jako osoba szyjąca muszę docenić.
    Ale i tak znalazłam kilka fajnych blogów do których z przyjemnością będę zaglądać :)
    Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie będę się powtarzać, że ciężki wybór itd. Po długim zastanowieniu oddaję głos na maszkownie 22. Napiszę tylko, chociaż głosu nie moge oddać że moim drugim faworytem jest 25 papierolki. Pozdrawiam.
    A i chciałam dodać, że w zupełności się zgadzam, że wygrani są wszyscy, bo można się nawzajem poznać. DZIĘKUJEMY i :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybór okropnie ciężki...ale niech będzie nr 6 :)
    Cudowne prace, wszystkie! Super pomysły i świetne odzwierciedlenie rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  36. nr:27 magicznedodatkiizabeli

    OdpowiedzUsuń
  37. To jeśli można dorzucić swoje trzy grosze..
    Nr. 22
    Za cudne rzeczy dla dzieciaczków, przejrzystość bloga i optymistyczne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No i jestem głosuję na nr 13 pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  39. 22:) za żyrafki i podusie z Angeliną Baleriną:) Ilonka, Dziękuję za zabawę i możliwość poznania tylu nowych Twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. 22:) ja, igła i nitka - to nie ta bajka, dlatego podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nr.6 - za to że Marta robi takie rzeczy,których ja nigdy nie zrobię i nie uszyję .Jej prace sprawiają wiele radości dzieciakom,są bardzo kreatywne,pomysłowe a ziemniaki pluszowe i tort wymiatają .
    Oczywiście muszę dodać ,że wszystkie blogi są przepiękne i ciekawe a wybranie tego jedynego wcale nie jst łatwym zadaniem .
    Pozdrawiam wszystkich uczestników i Ciebie organizatorko zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 6 Marta Górecka
    Oj Ilonko, ciężkie dałaś zadanie, bo jak z pośród tylu fantastycznych blogów wybrać tylko ten jeden :) No ale wybrać trzeba więc postawiłam na Martę. Ja szyć nie umiem, więc tym bardziej podziwiam Jej zdolne ręce, które potrafią wyczarować cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na spokojnie podwiedzałam wszystkie blogi i strasznie mam ciężki dylemat, tyle prac mi się podoba ... Dziewczyny naprawdę jesteście uzdolnione :-)
    Wahałam się pomiędzy dwoma blogami, bo przecież oceniamy CAŁE BLOGI i głosujemy na całokształt pracy, więc swój głos oddaję na NR 22 MASZKOWNIĘ - Marzenko spod Twojej rączki CUDA wychodzą!
    Ale jeśli mogę tak dodatkowo pozakonkursowo to na moje skromne wyróżnienie zasługują także Kasia Zielony Myszak, Marta Górecka oraz Gizrapka :-) Dziękuję Wam, że mogłam do Was trafić i powzdychać i lekką nutką zazdrości (ale taką pozytywną) do Waszych arcydzieł.
    Dziękuję także Tobie Ilonko za możliwość znalezienia się w tak wspaniałym gronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam kilku faworytow, ale moge tylko jeden glosik. Takze 6 -Marta robi cudne rzeczy tort,pizza, domek. Dziewczyny robicie super rzeczy i zazdroszcze Wam talentu. Podziwiac bede i zagladac rowniez :). Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  45. Nr 6. Wszystkie blogi są piękne, ale wybór padł na ten "naj".

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystko piękne a oddaje głos na 24 :) Aneta i Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Głosuję na Karolinę nr 30 :))) Jej blog jest źródłem fantastycznych inspiracji. Często pojawiają się tutoriale i wszystko opisane w bardzo przejrzysty sposób! Dużo, dużo oryginalnych pomysłów i dlatego uważam, że zasługuje na to wyróżnienie:)))
    ps. inne blogi również są bardzo ciekawe, ale cóż można było oddać tylko jeden głos:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. 2
    Przejrzałam sumiennie wszystkie zgłoszone blogi i prace na wielu z nich bardzo mi się podobają, Dziewczyny są super. Jednak pracami Agi zachwycam się już od jakiegoś czasu i wg mnie jej kwiaty nie mają sobie równych w tej branży :) Nie bez znaczenia jest też dla mnie fakt, że są dobrze sfotografowane, doświetlone, naprawdę miło się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  49. nr 19 Pracownia Natii
    Przepiękne, kolorowe i pracochłonne prace.
    Wybór był bardzo trudny, bo wszystkie blogi są super, chciałabym wiec choć w komentarzu wyróżnić jeszcze Agę (nr2) za przecudowne kompozycje kwiatowe oraz Dagmarę (nr10) i jej pasję serwetkową.
    Ilonko, dziękujemy za super zabawę i możliwość poznanie tak wielu wspaniałych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Głosuje na blog nr 2. Cudowne, kolorowe, ukwiecone prace- takie jakie lubię najbardziej. Żałuję, że nie ma 3 miejsc bo jest tu wiele wspaniałych blogów. Tak naprawdę wszyscy jesteśmy zwycięzcami bo dzięki konkursowi mamy nowych obserwatorów, nowe osoby dowiedziały się o istnieniu naszych blogów a o to chodziło w zabawie prawda? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj Ilonko. Czuje się w obowiązku trochę wytłumaczyć. Ostatnio wrzucalas tyle postów, ze ten z informacja o głosowaniu gdzieś przeoczylam. Jak przypominało mi się w niedziele późnym wieczorem, ze jest głosowanie, to popedzilam jeszcze raz przejrzeć blogi, żeby w głosowaniu być do końca uczciwa. No i jak skonczylam z ostatnim, to było u mnie juz po północy :-( bo dziś była zmiana czasu na letni
    Proszę uwzglednij jeszcze mój glos. Na stary czas to dopiero 23 minęła. Pozdrawiam cieplutko i obiecuje poprawę. Bije się w piersi...

    OdpowiedzUsuń
  53. nr 7 Klimju - (jeśli się znów nie poślizgnęłam w czasie, bo nie widzę do kiedy można głosować ;) uzasadnienie: za uparte drążenie niezbadanych pokładów rękodzielniczych ;)

    OdpowiedzUsuń