poniedziałek, 31 marca 2014

NAJLEPSZY NOWY BLOG-WYNIKI

Dzieńdoberek;)
Dziewczyny kochane dziękuję za zabawę;)
Moim zdaniem była to badzo fajna zabawa dla wszystkich.
Cieszę się,że poznałam nowe blogerki i ich piękne prace.

Tak jak wspomniałam, wszystkie jesteście wygrane,bo pewnie każda z Was zyskała nowych czytelników ,zawiązały się nowe znajomości,a kto wie,może i przyjaźnie.Wiem ,że takowe są tutaj możliwe;))
Jak zawsze głosowanie nie było łatwe,bo ciężko wybrać tylko jednego faworyta.
Wszystko poszło świetnie i mamy zwyciężczynie;) 



                                                                         1 miejsce zajęła 
                                                                                       Aga


2 miejsce zajęła Marta Górecka


3 miejsce zajeła maszkownia


Gratuluję;))

Nagrodą za pierwsze miejsce jest osobny post poświęcony autorce bloga.

Kochane ja w czwartek lecę do Polski i  będe raczej niedostępna.
Nie będę wstawiać żadnych nowych kursów,więc jeśli ktoś zgłosi swój ,będzie musiał poczekać do mojego powrotu.

Dzięki jeszcze raz za zabawę;)
Pozdrawiam Ilona

20 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim a szczególnie zwyciężczyni. Jestem pewna że wszyscy myślą podobnie jak Ilona. Wszyscy jesteśmy zwycięzcami bo dzięki konkursowi mamy nowych obserwatorów i większe grono ludzi poznało nas i nasze blogi. Dzięki za ten konkurs, to był świetny pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom a Tobie Ilonko za zorganizowanie konkursu. Znalazłam tu kilka niezłych blogów , które będę odwiedzać często. Dziewczyny Wam wszystkim gratuluję, że pokazałyście się publicznie na tak poczytym Blogu Ilonki. Wszystkie jesteście WYGRANE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ilonko za fajną zabawę, dziewczynom gratuluję - bo masz rację, coś zyskałyśmy wszystkie:) a głosującym na mnie - WIELKIE DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, Marta, maszkownia - gratuluję!! :) a pozostałym cudotwórczyniom dziękuję za wspólną zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Agi, Marty i Marzenki !! :)).
    A Tobie Ilonko wielkie dzięki za zorganizowanie dobrej zabawy i danie szansy nowym blogowiczkom do pokazania się i bliższego poznania.:) Pozdrawiam. Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zasłużonego zwycięstwa. Pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy, każdy z blogów jest świetny, a dzieki Ilonce i temu konkursowi na pewno jeszcze się rozwinie.
    No to do spotkania na blogach... :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie kochane, bardzo wam gratuluję wygranej, cieszę się z wami, teraz pewnie dostaniecie przysłowiowego "kopa " do nowych pomysłów , Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla was kobietki :) twórzcie cuda dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej.
    Myślę że udział w takiej zabawie to wygrana dla wszystkich uczestników.
    Ilonko dzięki za zabawę i miłego urlopu.
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:-) i również dziękuję za zorganizowanie wspaniałej reklamy dla nas wszystkich:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Agi i wszystkich uczestniczek, wielkie podziękowania dla Ilonki za organizacje konkursu i wspaniały pomysł na zabawę i pomoc dla nowych blogów:) Dzięki udziale w tym konkursie poznałam wspaniałe, zdolne, blogujące kobietki, zobaczyłam piękne prace wykonane rożnymi technikami i gratuluje Wszystkim zdolności:) Dziękuję za głosy oddane na mnie i bardzo cieszę się z 2 miejsca:) pozdrawiam Was ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Aguś. Reszcie dziewczyn również :-) gratuluję zdolności. Pokazałyśmy się, poznałyśmy i zobaczyłyśmy co każda z nas potrafi. Macie super blogi i talenty, których Wam zazdroszczę. Dzięki za głosy, to miłe jak komuś się podoba coś co robię :-). Na początku to miało być tylko dla moich dziewczynek, ale cieszę się, że nie tylko im się to wszystko podoba.
    Pozdrawiam Maszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wygranych!
    Wybór był trudny bo dziewczyny tworzą diametralnie różne rzeczy a wszystkie piękne.

    I tu muszę zgłosić zażalenie! ;-)
    Strasznie krótkie i szybkie to głosowanie, zanim się do niego dokopałam było już po ptakach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zażalenie proszę złożyć na piśmie,będzie rozpatrzone w ciągu ...tygodnia;)
      A tak na poważnie,to kiedy ogłaszałam konkurs ,tłumaczyłam powody takiego krótkiego czas.
      Nie martwcie się ,coś jeszcze wykombinuję;)

      Usuń
  15. Gratuluje dziewczynom. Wszystkie blogi zasługują na uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję!!! dziękuję za fajną zabawę i za to że mogłam poznać tyle fantastycznych osób tworzących cudne rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja mam zapłon ;) Gratuluje zwyciężczyniom :) i równocześnie dziękuję za wspaniałą zabawę :) Korzystając z okazji dziękuję również nowym czytelniczkom mojego bloga za to, ze tak aktywnie w nim uczestniczą i za pozytywne komentarze :) wszystkie jesteście wspaniałe i wybitnie uzdolnione :)

    OdpowiedzUsuń