sobota, 8 marca 2014

Gazetnik,a właściwie kartecznik

Dzień dobry;))
Wszystkiego co najpiękniejsze dziewczyny z okazji naszego święta;)
Oby wena i świetne pomysły nas nie opuszczały.

Moje miejsce pracy to istne pobojowisko.
Próbuje je jakoś okiełznać i powoli dochodzę do jako takiego ładu.
Najbardziej wkurzały mnie moje kartki,katrteluszi,które do tej pory leżały w szufladzie,ale niestety poszukiwanie ich było niewygodne.
Postanowiłam zrobić sobie gazetnik,w którym znajdą miejsce owe papierki.
Łatwo znaleźć te potrzebne,nie gniotą się i nie ma bałaganu.
Mój jest zrobiony z jakiegoś tekturowego pudła  i materiału.



Jeśli znajdzie się ktoś chętny,to zapraszam na kurs;)





6 komentarzy:

  1. pomysł rewelacyjny, też mam problem z karteczkami, chyba skorzystam z tego pomysłu. Pozdrawiam gorąco:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny gazetnik:))) Dzięki za kurs:) Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym gazetnikiem. Ja mam z karteczkami tak samo.
    Wszystkiego najlepszego z okazji święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i Tobie również wszystkiego dobrego:) a gazetnik śliczny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za życzenia! Tobie też wszystkiego naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i estetyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń