niedziela, 2 marca 2014

Quilling- podstawka pod pisankę.

Dzień dobry;)
Bałam się wystartować z wielkanocnymi ozdobami,bo po Bożym Narodzeniu miałam taki przesyt,że szczerze powiedziawszy mdli mnie na samą myśl o aniołkach,gwiazdkach ,mikołajkach.
Zaczęłam tak skromnie,od zrobienia podstawki pod jajko.Bardziej skupiłam się na konstrukcji,niż na tym jakie ma zastosowanie i jakoś poszło.
Proste kwiatuszki,prosta konstrukcja samej podstawki.

     Z jajem


i bez jaja


Na kursik zapraszam na bloga;)


8 komentarzy:

  1. świetne,moze spróbuję....

    OdpowiedzUsuń
  2. boska, cudna i niepowtarzalna. Podziwiam i patrzę z zazdrością na tą biel, kupiłam biały papier , w sklepie wyglądał na śnieżnobiały a w rezultacie szaro bury, och...Twoja podstawka Ilonko jest śliczna i tak dopracowana, no a te kwiatki ach cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam!!! Śliczna ta podstawka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i pracochłonne. Nareszcie powiew wiosny - te niebieskie kwiatki są bardzo optymistyczne:_

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!

    Zapraszam na CANDY w nowym sklepie Magia Tworzenia
    http://magiatworzenia-sklep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo!! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń