poniedziałek, 24 marca 2014

Ptaszki z materiału

Dzień dobry;)
Kochane dziewczyny o mały włos nie strzeliłabym babola;))
Otóż wczoraj napisałam posta z rozstrzygnięciem KONKURSU NA NAJLEPSZY WIELKANOCNY TUTORIAL:))
Dzięki Bogu skapnęłam się,że dziś ostatni dzień głosowania;)
Tak więc bardzo gorąco zachęcam do głosowania a szczególnie same uczestniczki zabawy,bo bardzo ich tam brakuje.
                                                              GŁOSOWANIE

A teraz ptaszki.
Kurs znajdziecie tutaj







Pozdrowionka:)









4 komentarze:

  1. Witaj! kusiki się zawsze przydają, nigdy nie wiodomo, co nagle by się chciało zrobić. Dziękuję za takie fajne pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I to mnie dziwi Ilonko bardzo. Bo skoro ktoś zgłasza kursik do konkursu to wypada zagłosować na konkurencję. A jakoś tak mi się wydaje , że spora część zgłosiła swój kursik po czym zapomniała o tym - czyli wizyta u Ciebie na stronie konkursowej była jednorazowa. Wrr... nie lubię czegoś takiego. A tak swoją droga ja już wiem kto wygrał :-) Co było zresztą do przewidzenia. Tam gdzie jesteście Wy obie nikt nie ma szans :-). Trochę mi smutno, że moja pisanka nie dostała ani jednego głosu :-( Ale w końcu to jest mój pierwszy w życiu kursik więc się nie zrażam i będę walczyć dalej !! Pozdrawiam z deszczowego południa

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te ptaszki, jak ja żałuję że nie potrafię szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie fajne ale fioletowy grubasek urzekł mnie najbardziej ;p

    OdpowiedzUsuń