wtorek, 25 marca 2014

Problem z dodaniem bloga do obserwowanych


Kochani wiem,że niektórzy mają problem z dodawaniem blogów do obserwowanych.
Sama też  tak mam.
Otóż jest bardzo proste wyjście.
Jeśli pojawi Wam się taki komunikat,,Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.''
to  obok ,,obserwuj tego bloga'' jest napis ,,więcej opcji''.
Po kliknięciu pojawia się okienko,,obserwuj tego bloga'' klikamy,gotowe.

 A jeśli chodzi o usunięcie bloga z listy obserwowanych,to ja zawsze robię to z blogera.
Klikam koło zębate po prawej stronie listy czytelniczej i pojawiają się wszystkie obserwowane blogi.
Po prawej stronie są ustawienia.
Jeśli w nie klikniemy,pojawia się okienko a w nim  napis,,przestań obserwować '' i mamy z głowy;)

Pozdrówki;)

29 komentarzy:

  1. A wiesz może jak sobie radzić z tym komunikatem w dwóch sytuacjach czyli:
    a. obserwuję bloga anonimowo; chcę obserwować publicznie; loguję się i bum...taki komunikat jaki przedstawiasz;
    b. chcę przestać obserwować jakiegoś bloga-sytuacja jak powyżej.
    Niestety zmiana profilu na G+ nic nie daje ;-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przestaje obserwować przez blogera,,zarządzaj blogami,które obserwuje''.
      Tam klikam ustawienia i wyskakuje okienko w nim,,przestań obserwować bloga''
      Jeśli chodzi po pierwsze pytanie,to szczerze powiedziawszy nie wiem,bo nigdy tego nie robiłam.Jak coś wymodzę,to napisze;)

      Usuń
    2. Teraz zerknęłam.Spróbuj wejść tak jak opisałam to jeśli chodzi o wyjście z obserwatorów,też przez ustawienia.
      W okienku pojawi się ,,obserwujesz publicznie ,albo anonimowo''
      Klikasz w to i zmieniasz.
      Mnie się teraz udało bez problemu.

      Usuń
    3. :-( próbowałam z drugiego komputera;wchodzę na kółeczko; wybieram nie chcianego bloga-klikam na ustawienia-każe mi się zalogować na konto google; ponownie wpisuję hasło i łup ;-( ten sam komunikat.

      Usuń
    4. to ja już kurczątko nie wiem.
      Nie wiem czemu każe się logować;(

      Usuń
    5. Ja mam tak samo, chcę przestać obserwować wchodzę tak jak opisujesz, a tam że nie możliwe spróbuj ponownie, i tak w kółko :(

      Usuń
    6. A może spróbuj z innej wyszukiwarki

      Usuń
    7. I ja też tak mam :/ I wkurza mnie to niezmiernie.

      Usuń
    8. Ja te z tak mam od 2 tygodni jakos, wczesniej mogłam robic tak jak pisze Ilona na początku, teraz klapa:(

      Usuń
  2. A wiesz może jak sobie radzić z tym komunikatem w dwóch sytuacjach czyli:
    a. obserwuję bloga anonimowo; chcę obserwować publicznie; loguję się i bum...taki komunikat jaki przedstawiasz;
    b. chcę przestać obserwować jakiegoś bloga-sytuacja jak powyżej.
    Niestety zmiana profilu na G+ nic nie daje ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa, mi się udaje dodać obserwowanie z telefonu a z pc nie. Nie rozumiem tego :F Na pewno sprawdzę podane przez Ciebie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. no u mnie tak było przez pewien czas a potem już też zniknęło....trzeba dodawać z poziomu blogera:) o tu dziewczyna mi podesłała receptę http://kalka-art.blogspot.com/2014/03/problemy-z-bloggerem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonka kocham Cię za tę pomoc. Od paru dni mam z tym oproblem gdybyś jeszcze chciała napisać jak poradzić sobie z wyeliminowaniem z listy blogówtych, których ja juz nie chcę ogladać, bo juz ich nie ma, to byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilą o tym napisałam;) Zerknij na komentarz powyżej;))

      Usuń
    2. Jasne, sama znalazłam dzięki kochana.

      Usuń
  6. Dokładnie takie samo znalazłam wyjście, o czym poinformowałam pytającą blogowiczkę i ona powiedziała, że u niej nie działa, widzę warto próbować, bo jednak działa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezupełnie Bożenko bo usuwanie jednak nie działa-po prostu nie pojawia się okienko opcji bloga obserwowanego-i znowu komunikat o niemożności realizacji żądania....
      Natomiast faktem jest;że z poziomu blogera z opcji dodaj do listy obserwowanych można spokojnie zmienić tryb obserwacji z anonimowego na publiczny i odwrotnie.

      Usuń
  7. Dzięki za wszystkie porady. Zaraz poinformuję o tym kogo trzeba :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety u mnie to nie działa, przechodzę wszystkie etapy opisane przez Ciebie i kiedy próbuję się zalogować pojawia mi się komunikat:
    "Przepraszamy...
    Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem o jakim logowaniu mówisz.
      Ja nigdy się nigdzie nie loguję.
      Jak jestem na blogerze,to jestem zalogowana i już.

      Usuń
    2. Ilonko wiem o co Przedmówczyni chodzi:
      1.wchodzę na bloggera-i się tam loguję;
      2.wchodzę na swoje konto;
      3.wchodzę na ustawienia
      4. wybieram blog który np. chcę usunąć;
      5.blogger stwierdza że już dołączyłam wcześniej do tej witryny i żeby się zalogować ponownie;
      6....no i nasz ukochany komunikat....
      7. pod chromem; ie 11 i firefoxem ;-(.

      Usuń
    3. To ja już nie mam pojęcia;((Wiem,że na niektórych to działa.
      Ja mam chrome i u mnie nie ma problemu.
      No chciałam pomóc,bo wielu osobom tak się udało,ale więcej nic nie poradzę.
      Nawet nie ma się komu poskarżyć:(
      trzeba znaleźć ,,derektora'' naszego blogera;))))

      Usuń
  9. Problem jest jeszcze w przeglądarkach internetowych. W pracy mam explorera i choćbym na uszach stawała nie da się dodać do pbserwowanych , żadne tricki nie działają. W domu natomiact korzystam z google chrom i tu sposób Iwonki opisany na początku posta działa. Może trzeba jeszcze wyczyścic ciasteczka i bedzie OK.

    OdpowiedzUsuń
  10. :-( wyczyszczenie "kukies" nic nie dało; reinstalacja chroma też nie; co ciekawe-oprogramowanie jest legalne ;-(.
    ps.po wyczyszczeniu "ciach" fajne rzeczy dzieją się na fb-można sobie zafundować konieczność powtórnej weryfikacji konta które zostało zablokowane;bo...nie logowaliśmy się z tego komputera ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chyba mogę pomóc Koleżankom-Dziewczyny jeżeli nadal nie możecie usuwać bloga z komputera na dowolnej przeglądarce; spróbujcie zrobić to na smartfonie.Ja przez najzwyklejszego samsunga z androidem zrobiłam to od ręki-wystarczy faktycznie wejść na listę obserwowanych blogów;ustawienia-i wtedy wszystko ładnie się pojawia i można przestać obserwować.
    Na komputerach niestety za nic to się nie udało ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój problem z dołączaniem do blogów zaczął sie 2 dni temu i NIC kompletnie nie pomaga - nie da się dołączyć anie przez logowanie na googlach, ani przez Twittera. Nie ma do kogo napisać, szkoda... pozdawriam

    OdpowiedzUsuń