czwartek, 20 marca 2014

Najlepszy wielkanocny tutorial-głosowanie

I tak dobiegł końca konkurs wielkanocny.
Dzięki kochane za udział w zabawie.
Powiem Wam jedno,cieszę się,ze ja nie muszę głosować,bo miałabym ogromny kłopot:)
Całą brudną robotę zwalam na innych;)
Zaczynamy głosowanie.
Oddajemy tylko jeden głos.
Głosują tylko osoby posiadające bloga(będę sprawdzać;) i sami uczestnicy oczywiście;)
Zachęcam do zapoznania się z kursem,a nie tylko ze zdjęciem gotowej pracy,wszak jest to konkurs na tutorial,a nie na sam efekt końcowy.
Głosujemy do 24 marca włącznie


Zaczynamy.
Kolejność prac jest zgodna ze zgłoszeniem.

1.Halina Dąbrowska     bazie



2.Artnova24      króliczek,zajączek


3. ifka       baranek z masy solnej

4. Iwona i Ania       kurczaczek


5.Mariwon    szydełkowe podstawki pod jaja lub świecznik


6.Kasia Michoń    kura


7. beata  zajączki z siana


8. Majeczka  kurczak i zajączek


9. Ania  dżetowa pisanka


10. cocco  wiosenna podkładka z jajem


11.Danusia Witkowska  jajo faberge z papieru


12.Kamila Komorowska  kurka z wełny i papierowych wytłaczanek do jaj


13.Konopek  jajo z szydełkowego łańcuszka


14.Robótkowy Kuferek  Serwetka z barankiem


15.  dziurka   owieczka z masy solnej


16. Edyta L  pisanka z masy solnej z owieczką


17.  Klimju   kura z papierowej wikliny


18. Mila   pisanka z papieru


19.Monia Fioletowa   zające


20.  Marta Górecka  kurczak w jajku


21.  Angelika   jajko filcowane na mokro


22.  Dorota  jajo z papierowej wikliny


Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki za zabawę;)
Pozdrówki

65 komentarzy:

  1. Ilonko zazdroszczę Ci że nie musisz głosować !!!! Ja NIE WIEM komu przyznać swój głos. Może jednak zmienisz zasady i pozwolisz głosować na co najmniej 3 kursy ??? Co prawda i tak by mi to sprawy nie rozwiązało bo mam 6 faworytów. No cóż na coś się trzeba zdecydować :-(.
    Swój głos oddaję na
    NR 11 - Danusia Witkowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kursy i jest z czego wybierać.Kocham szydełko,więc na nie pada wybór,choć i tak jest trudno...zawsze po głowie chodziły mi żonkile,a nie wiedziałam jak zrobić-teraz już wiem-głosuję na nr 5:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym glosować na wszystkie , ale 13

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są piękne...to nie ulega wątpliwości.Natomiast jeśli chodzi o wyłonienie tylko jednej pracy...zdecydowanie najbardziej przemawia do mnie praca nr.7- zajączki z siana...po prostu są bardzo w moim guście a i kurs jest również wspaniale opisany.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie! Moim zdaniem każda praca zasługuje na podziw. Jednak najbardziej podoba mi się praca ...... nr 7- beata. zajączki z siana ...... Kocham rękodzieło, wiele prac różnymi technikami wykonywałam , ale to sianko to dla mnie mistrzostwo.
    Ilonce dziękuję za pokazanie tylu prac w jednym i możliwość podglądania co robią inni. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są piękne i naprawdę ciężki wybór ... Ale lubię rzeczy ładne, proste i nieskomplikowane, chociaż sama czasem mam z tym problemy ... :-) Więc DOROTKO z NR 22 i ślicznym JAJEM Z PAPIEROWEJ WIKLINY - głosik mój już masz :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja głosuję na numer 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace zgłoszone do konkursu są piękne i wykonane po mistrzowsku, ale ponieważ można zagłosować tylko na jedną pracę więc swój głos oddaję na nr. 14 Robótkowy Kuferek i Serwetkę z barankiem. A dlaczego? Ponieważ jestem ''szydełkowym matołkiem'' i każda praca wykonana na szydełku jest dla mnie mistrzostwem i wzbudza mój zachwyt,dlatego oddałam głos na serwetkę z barankiem, który bardzo mnie zachwycił :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie zauroczyla funkcjonalnosc zajaczkow z 19 tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja głosuję na nr 21 - coś nowego, niepowtarzalnego:) choć inne prace równie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne głosuję na: 2.Artnova24 króliczek,zajączek

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się podoba kilka prac, ale najbardziej nr 14 - baranek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zachwyciły zajączki:) Szkoda, że można głosować tylko na jedną pracę, trudno... wybieram pracę nr 7:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 5! Kurs wykonany czytelnie, a poza tym uwielbiam szydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale strasznie trudny wybor! Ale chyba stawiam na 20. Marta Górecka kurczak w jajku -jest przeslodki, jeszcze macha skrzydelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. głosuję na nr7, bardzo oryginalne są zajączki z siana i moje klimaty,

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście 11 :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oddaję swój głos na 17! Świetna kurka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy ja jako uczestnik konkursu mogę oddać głos, ale jak nie na siebie to chyba mogę. Konkurencja jest ostra, ale oddaję swój głos na 15, czyli owieczki z masy solnej.
    Pozdrawiam wszystkich, organizatorkę, konkursowiczów i głosujących :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oddaję swój głos na nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Glosuję na 15 - bardzo ciekawa praca no wiesz Ilonko że ja nie lubie oklepaństwa buziaki wiosenne śle i obiecuję poprawę bo troszkę mnie nie było - Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział w zabawie i głosuję na konkurencję:) nr 21. Angelika - jajko filcowane na mokro. Pozdrawiam Wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zagłosuję na nr 1:) kursik przydatny, gdy ktoś zapomniał o szukaniu bazi lub ich zakupie, a Wielkanoc bez nich, to nie to samo;) Pozdrawiam Wszystkich, a konkurentkom życzę powodzenia, piękne i ciekawe prace! Pewnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oddaję swój głos na Angelikę i jajko filcowane na mokro. Bardzo mi sie podoba i kursik fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oddaję głos na jajko filcowane na mokro, super kursik :)
    Nr 21

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie prace sa piekne ale ja glosuje na nr 20 kurczak w jajku bardzo pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nr 11 - świetnie przygotowany kurs na efektowną ozdobę :))

    OdpowiedzUsuń
  28. mi sie podobaja zajaczki z siana ale głos powędruje na jajo Danusi nr 11

    OdpowiedzUsuń
  29. NR.15. dziurka i takie tam.. owieczka z masy solnej.... :) bardzo oryginalny pomysł, super wykonanie zrozumiały tutorial ,:) pozdrawiam resztę uczestników!!!..niestety mogę oddać jeden głos :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudno tylko jedną pracę wyróżnić ale cóż jak takie zasady więc swój głos po wielkim zastanowieniu.... Angelika nr 21

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój głosik wędruje na numerek 11, bo kursik Danusi jest perfekcyjnie dopracowany i opisany porządnie każdzy szczegół. Miałam jeszcze jednego faworyta, ale niestety brakło pewnych elementów w przygotowanym kursie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja swój głos oddaję na nr 21 jajko filcowane na mokro. Chociaż wybór naprawdę trudny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli chodzi o prace to wszystkie są piękne.Jednak biorąc pod uwagę konkurs na tutorial to należy przede wszystkim oceniać całość przeprowadzonego kursu,jego czytelność i zrozumienie dla każdego,nawet laika i nie znającego się na danej technice.
    Dlatego łatwiej jest mi wybrać technikę, której nie znam wcale i która umożliwi mi dokładniejsze jej poznanie za pomocą czytelnego kursiku.
    Dlatego wybieram kurs nr 21. na jajo filcowe
    Pozdrawiam wszystkich uczestników i Ciebie Ilonko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Głosuję na nr 14 serwetka z barankiem

    OdpowiedzUsuń
  35. Ilonko- tak się nie robi, przynajmniej dwa głosy:(
    Ale cóż mam jeden i oddaję go na Danusię- za pomysł, recykling kursik i za wykonanie:)
    Cudne jajo, choć podobała mi się jeszcze jedna praca stawiam na 11.
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam:) głosuję na 14, ciężko było wybrać, ale baranek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest wiele pięknych prac i ciężko zdecydować ale głos oddaję na nr 11 Danusie Witkowską

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciężko wybrać tę najlepszą pracę, ale postanowiłam zagłosować na Danusię Witkowską nr 11

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo trudny wybór wszystko takie fajne i zające i baranki. Mój głos oddaję na nr 11 Danusię Witkowską

    OdpowiedzUsuń
  40. Na prawdę ciężka sprawa! Chętnie wybrałabym kilka, a wszystkie są cudne i przydatne. Po długim zastanowieniu się i po konsultacji z moim M głosuję na króliki z siana nr 7:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nr. 10 !
    Bardzo przejrzysty i interesujący kurs , wszystko precyzyjnie pokazane i wyjaśnione.

    OdpowiedzUsuń
  42. 15 :) Najciekawsze na świecie baranki na wacikach!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przypadkiem tu trafiłam to sobie pooglądałam kursiki, więc od razu zagłosuję. Wszystkie prace piękne i ciekawe, ale pod kątem tematu to praca, jak i tutorial według mnie najlepszy jest nr 10.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie orace sa bardzo fajne, mój głos jednak oddam na
    14.Robótkowy Kuferek Serwetka z barankiem

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne te kursiki :) Dziewczyny, macie talent.
    Mam kilku faworytów ale ostatecznie zdecyduję się na nr 19 :) Zaczarowały mnie te zające :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda nie zdążyłam zgłosić swojego kursu :(
    Zrobiłam kurs na owieczki a więc głos oddaję również na owieczki - nr 15
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. ja odddaje swój glosik na 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A dlaczego ja nic nie wiedziałam i takim konkursie? Też wzięłabym udział... E, tam... Nie bawię się z Wami... Ale głosuję na pracę nr 15.

    OdpowiedzUsuń