czwartek, 7 lutego 2013

Wyróżnienie;)

Mój nowy blog dostał pierwsze wyróżnienie od Kasi Wyroby z Cichy Zakątek Kolorowych Drobnostek
Zerknijcie na jej bloga,bo robi  piękne rzeczy w różnych technikach.Zachęcam;)



Drugie wyróżnienie jest od Kasi  znanej bardziej jako Muraska


To nie jest prawdą,ze się nudzi,bo pięknie łączy bycie mamą małego brzdąca,pracę zawodową ze swoją miłością do rękodzieła;)Zachęcam do odwiedzin;)

Zasady związane z tym wyróżnieniem pewnie są każdemu znane,ale jak mus to mus;)
1. Podziękuj nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokaż wyróżnienie na swoim blogu.
3. Ujawnij 7 faktów dotyczących samego siebie:)
4. Nominuj do wyróżnienia 15 blogów.
5. Poinformuj o tym fakcie autorów wyróżnionych blogów.


Ci ,którzy obserwują mojego ,,cudawiankowego''bloga trochę  o mnie wiedzą ,bo się już ,,wywnętrzałam'' 
ale coś dodam;)

Od zawsze interesowało mnie rękodzieło.Nie mam artystycznej duszy,ale jako takie umiejętności manualne.
Od kilku lat mieszkam w Irlandii.Mam dwóch studiujących synów,a co za tym idzie sporo wolnego czasu,który mogę poświęcić na swoje zainteresowania.
Z zawodu jestem nauczycielką,jednak nigdy nie pracowałam w szkole.
Nienawidzę gotować.
Kocham ludzi i jestem bardzo otwarta na nowe znajomości.
Uwielbiam dawać,dużo mówić,ale i sporo milczeć.Potrafię też słuchać .
Oprócz rękodzieła uwielbiam książki,a co dziwne nie lubię oglądać filmów.

Teraz czas na nominacje i tutaj pojawia się problem.
Mam wyrzuty sumienia ,że nawet nie zajrzałam na blogi moich nowych,  obserwatorów,ale nie mogę się jeszcze zorganizować.Trudno mi to wszystko sprawnie ogarnąć.
Obiecuję,że w wolnej chwili zajrzę do każdego z Was;)
Poza tym,mam wrażenie,że nie każdy chętnie przyjmuje wyróżnienia .Jest to niewątpliwie miłe,ale i pracochłonne.
Postanowiłam nie nominować teraz nikogo,ponieważ blogi ,które znam wyróżniałam już niejednokrotnie.

Kasiu jeszcze raz dziękuje Ci za docenienie mojej ,,pracy''
Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło Ilona


1 komentarz:

  1. Gratulacje jak najbardziej zasłużone bo nieźle się napracowałaś ,aby ten blog zaistniał. Myślisz o innych aby ułatwić pracę ,wyszukujesz te wszystkie kursy,kursiki i za to Ci chwała.
    Ściskam mocno i pozdrowionka ślę jak zawsze,pa pa:)

    OdpowiedzUsuń