niedziela, 25 sierpnia 2013

Ozdobny manekin z papier mache

Dziewczyny dzięki za  cenne wskazówki dotyczące robienia ozdobnego papieru z serwetek;)
Jak się okazało Wasze komentarze najbardziej przydały się mnie,bo mam zamiar skorzystać z tego pomysłu.
Zobaczyłam też Wasze prace z papieru robionego tym sposobem,dla mnie bomba;)

A dzisiaj będzie o manekinach.
Bardzo mi się podobają takie ozdoby i mam na nie chrapkę,ale czy umiejętności starczy,to nie wiem;)

 Autorką tych cudeniek jest Ewa z bloga 

Ma Ewa talent wielki,jest co podziwiać;)





Kursik na manekiny znajdziecie tutaj



Pozdrówki;)



5 komentarzy:

  1. fajne manekiny ja ostatnio choruję a manekina na bizuterie i znalazłam taki kurs http://handmadeaga.blog.onet.pl/2009/01/08/manekin-na-bizuterie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kursik, myślę że go wypróbuję i to już wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko ...Ewa to czarodziejka ..zajrzyj na jej drugiego bloga http://www.pomponada.blogspot.co.uk/ :):) tam to oczu nie można oderwać od cudności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam:))Zapisałam i zostaję tam na zawsze;)

      Usuń
  4. super i wydaje się nie takie trudne :))

    OdpowiedzUsuń