czwartek, 31 stycznia 2013

Mój adres mailowy

Witam Was bardzo cieplutko i dziękuję,że dołączacie do tej witryny;)
Po pierwsze dodałam swój mailowy adres(po prawej stronie nad banerem),pod który możecie wysyłać swoje kursy,tzn linki.
Po drugie ,trochę się martwię,że  swoimi licznymi postami ,,zaśmiecam'' Wam pulpit nawigacyjny i odsuwam inne wpisy.Jak otworzycie to masę ,,mnie'':))Jednak jakoś muszę to robić,więc sorki za utrudnienia ;).
I teraz mam małe opory,bo nie lubię ,,coś za coś'',ale gdyby osoba której kursy znajdą się na blogu ,wrzuciła gdzieś w kątek ten czerwony banerek,byłoby mi bardzo miło;)
Wgłębiając się w to, skorzystamy wszyscy;)


Dziewczyny podsuńcie mi jeszcze pomysł,jak pogrupować te tutoriale,żeby wygodnie i szybko trafić na to ,czego sie szuka.Czy wrzucić np do jednego wora wszystkie kwiatki,czy rozdzielić je na;papier,materiał  czy krepina?
No to teraz lecę do garów;)
Piszcie jak macie jakieś pomysły lub uwagi;)
Pozdrowionka



4 komentarze:

  1. Jejku ale fajny blog !!! Ciesze sie, że wpadłas na tak wspaniały pomysł ! Oczywiscie bannerek zamieszam na swoim blogu :) na ktorego tez serdecznie zapraszam :) origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że moich kursów tu nie ma to chyba mogę zamieścić u siebie ten baner? Więcej osób będzie mogło tutaj trafić, bo blog jest naprawdę rewelacyjny. Jeżeli mogę do daj znać

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce!!! Na pewno będę tu zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko,swietnie to robisz i tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń