wtorek, 29 stycznia 2013

O czym będzie ten blog

Moja pasją jest rękodzieło.Uwielbiam buszować po internecie w poszukiwaniu ciekawych ,ręcznie robionych przedmiotów.To skarbnica wiedzy.Liczne kursy pokazują nam jak zacząć przygodę z rękodziełem,lub jak doskonalić nasze umiejętności.
Wczoraj mój mąż stwierdził,ze nie widział jeszcze tak zapchanego paska zakładek;)
To prawda.Dodawałam do ulubionych wszystkie ciekawe kursy.Odnalezienie tego,co było mi w danej chwili przydatne,graniczyło z cudem.
A może tak je ulokować w jednym miejscu i pogrupować?
I tak powstał ten blog.
Chciałabym ,aby w tytule posta znalazła się wiadomość czego kurs dotyczy,a w treści jedno podlinkowane zdjęcie,kierujące na daną stronę.
Będzie też możliwość zgłaszania swoich kursów.
Chciałabym także ,aby w tym miejscu mogły promować się nowe blogi.Nie mam jeszcze koncepcji jak to  rozwiązać,ale pomyślę..A może wspólnie coś wymyślimy?;))
Co Wy na to?




 

1 komentarz:

  1. A my na to jak na lato:) Ilonko, gratuluję założenia nowego bloga, który z pewnością okaże się niezwykle przydatny, gdyż wreszcie wszystkie ciekawostki zostaną posegregowane w jednym miejscu, z czego bardzo się cieszę:) Ja również zapchałam już nie tylko bloga, ale i cały komputer ciekawymi zdjęciami, stronkami, na które warto zajrzeć, więc jeśli będzie taka możliwość to chętnie Ci coś podrzucę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń