czwartek, 31 stycznia 2013

Rewelacyjne dno koszyka

Dla mnie bomba;)





Miłej pracy życzę;))



9 komentarzy:

  1. Ilonka daj mi namiar na Ciebie żebym mogła wysłać Ci linka. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz to odezwij się tez do mnie to podeślę ci zdjęcia i linki do kursików
    domatorka.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja :) coś jak przy owalnym dnie, kursik znajdziesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja!
    jak się przeproszę z papierową wikliną to napewno sprubuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt WOW zapisane do wypróbowania :) Dzięki Ilonko

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog! pomysłów tu co nie miara! bardzo się cieszę, że na niego trafiłam! :) pozwól, że zostanę tu na dłużej!
    zapraszam również do siebie :)
    szezlaczek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dno,a można też w ten sposób zrobić wieczko tylko muszę pomyśleć nad wykończeniem:)

    OdpowiedzUsuń