środa, 31 lipca 2013

Jak zrobić bąbelki na szydełku

Witam ponownie;)Dzisiaj zrobiłam sobie kursikowy wieczór;)
Trochę wcześniej,żebym znów nie popełniła jakiejś gafy,albo o czymś nie zapomniała;)

Kiedy robimy na drutach to właściwie nie ma problemu,ze zrobieniem bąbelków.
Większy problem pojawia się wtedy,kiedy chcemy zrobić bąbelki w innym kolorze. Bawienie się w zmianę włóczki,nie jest zbyt przyjemne.
Ostatnio znalazłam prosty sposób na dorobienie bąbli na gotowym już dziele.
Szydełko w dłoń i proszę jakie piękne kropy;)



Prosty kursik znajdziecie 
Pozdrawiam jak zawsze;)






3 komentarze:

  1. Świetne są te bąbelki. Właśnie tą metoda zrobiłam moje porzeczki na ciastku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem;)Pozwoliłam sobie kliknąc linka i podzielić się tym z innymi;)
      Dzięki;)

      Usuń
  2. Takie świąteczne kolory :) Fajny, dzięki Ilonko!

    OdpowiedzUsuń