piątek, 12 lipca 2013

Jak zrobić bukiet z cukierków

Dzień dobry lub dobry wieczór;)
Jeśli chcecie obdarować kogoś niebanalnym prezentem,możecie zrobić bukiet z cukierasków.
Dla tych,którzy już pracowali z krepiną czy bibułą ,taki bukiecik nie powinien sprawić żadnego problemu.

Kurs znaleziony w sieci




Mocujemy patyk do szaszłyków do cukierka












lekko naciągnąć palcami ,formując wypukły kształt









Wydaje mi się,ze nie jest to zbyt skomplikowane;))
Pozdrawiam ;)

























9 komentarzy:

  1. Myślałam o takim bukieciku no i proszę kursik mam na zamówienie:) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, jak ja miałam osiemnaste urodziny to takie bukiety były bardzo popularne! :) Jak widać nietrudne, efektowne i smaczne. Tylko ja coś nie mam cierpliwości do tej krepiny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper! Lizakowe już robiłam :) Fajny kursik, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kursik. Widać ,że łatwy , tylko trochę chęci...ale czego nie robi się dla Kochanej Osoby:) I przy okazji kwiaty i słodycze w jednym i jakże pięknym opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny kursik
    jak znalazł dla mnie bo mam urodziny szkraba w tym tygodniu
    dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie śliczne i pomysłowe, że ja wcześniej tego nie zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zrobiłam już bukiecik na podstawie tego kursu - dzięki wielkie, pozdrawiam i zachęcam do obejrzenia mojego małego dziełka

    http://moje-asylium.blogspot.com/2013/08/mae-co-nieco-czyli-bukiet-z-cukierkow.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kursik jak każde tutaj bardzo przydatny a bukiecik śliczny i słodziutki:)))

    OdpowiedzUsuń