piątek, 22 listopada 2013

Dziecięce inspiracje-nowy blog,zapraszam;)

Nie bójcie się,nie mój;)))
Ja ledwo ciągnę z trzema ,więc wystarczy;)Poza tym ja jestem już starszą mamą starszych dzieci,więc takie tematy są mi raczej obce;)
Założycielką bloga jest moja koleżanka Dorotka,mama dwójki ślicznych dziewczynek,która postanowiła sobie i innym mamom pokazać,jak można cudnie i kreatywnie spędzać razem czas.
Jak sama pisze,jest to blog dzieciach, dziecięcych inspiracjach, aranżacji dziecięcych pomieszczeń, wspólnych wycieczkach, nauce, zabawie, o wszystkim czego szuka mama.
Powiem Wam,ze zapowiada się bardzo ciekawie;)Ja sama obserwuję,bo z racji tego,ze jestem starszą mamą starszych dzieci,mogę zostać młodszą babcią;))
Bardzo fajne posty,ciekawe pomysły ,zerknijcie;)

To jeden z pomysłów,które pokazała Dorotka,ale uwierzcie jest tam tego więcej;)


Pozdrawiam ciepło;))

3 komentarze:

  1. Jakie fajne i to S -pasuje do mnie jak ulał :))
    Gdzie Ty takie rzeczy wynajdujesz, kurcze to też jest sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń