czwartek, 28 listopada 2013

Różyczki z torebek po herbacie

Musiałam zmienić tematykę ze świątecznej na inną,bo szczerze powiedziawszy zanim się te święta zaczną,będę ich miała dość;)
Dzisiaj dla odmiany kursik na delikatniutkie różyczki z torebek po herbacie.
Świetnie będą pasowały do stylu shabby chic.
Nie będzie wiele słów,bo zdjęcia w zupełności wystarczą












Jeśli chcemy przykleić do kartki lub ramki,ucinamy końcówkę i sklejamy 


                                                          owijamy w gazę i mamy bukieciki

                                                                                 żródło

Moi drodzy goście,chciałabym powiedzieć,że za kilka dni finał mojego candy.
jeśli ktoś chciałby się jeszcze zapisać to zapraszam serdecznie.Nie ma żadnych wymogów,jeśli chodzi o udział w zabawie.Jest tylko jedna prośba,ale to możecie zobaczyć tutaj
                                                                              KLIK

Do wygrania takie cosie;)


Pozdrówki;)








5 komentarzy:

  1. Ale super różyczki, a ja tyle torebek po herbacie wyrzuciłam : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe! Z wszystkiego można wyczarować coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory do tworzenia rysunków używałam papierowych zawieszek, ale o zużytych torebkach nawet nie pomyślałam! Super! To dowód na to, jak piękne rzeczy można stworzyć ze ... hmmm nie bójmy się tego słowa: śmieci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) A zamiast zwykłej herbaty zaparzmy sobie jakąś owocówkę i wykorzystajmy właśnie taką torebeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite jakie cuda. Wszystko można wykorzystać. Super.

    OdpowiedzUsuń