sobota, 16 listopada 2013

Jak za pomoca własnych rąk wydziergać szal-bez użycia drutów;)

Kochani,zacznę od tego,że wczoraj minął termin nadsyłania kursów na konkurs.
Dziękuję tym,którzy zgłosili swoje prace:)
Wyniki najprawdopodobniej podam jutro.

A teraz korzystając z okazji chciałabym jeszcze raz zwrócić uwagę na pewną kwestię,na którą jestem niezmiernie wyczulona.
KULTURA.
Nie będę się powtarzać,bo opisałam to dosyć szczegółowo w jednym z wcześniejszych postów,ale powiem tylko,że formularz kontaktowy to nie są rubryki do wpisania swojego adresu i linku.
To prostsza forma komunikowania się ze mną.Jak otwieram wiadomość i widzę tam jedynie linka,to przepraszam,ale krew mi się gotuje.Nie proszę o wiele,ale choćby o jedno grzecznościowe słowo na wstępie.Widząc jedynie linka,czuję się jak robol,którego powinnością i psim obowiązkiem  jest wstawienie posta.Tak nie jest.
Znów się uniosłam i bardzo przepraszam,ale przestańmy tolerować chamstwo.

A teraz przyjemna część posta;)
Genialny sposób na zrobienie sobie czegoś z grubej włóczki,bez użycia drutów.
Tych ,którzy nie widzieli gigantycznych pledów czy dywanów zapraszam na domowego bloga KLIK  i KLIK
A TUTAJ znajdziecie kurs robienia gigantycznej wełny.


Zapraszam na  filmik ,,Jak za pomocą własnych rąk wydziergać szal;)''



Wchodząc na You Tube,znajdziecie sporo filmików na ten temat i będziecie mogli wybrać sobie najlepszy;)

Pozdrawiam cieplutko;))




.

9 komentarzy:

  1. Widziałam już i baaaardzo mi się podoba pomysł!!
    Każdy, nawet jeżeli nie dzierga może sam sobie zrobić szalik,
    Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu kolezanka blogowa pokazala gotowe ,a teraz fajnie bo widze jak je zrobic Suuper :) Dziekuje za filmik :)
    Co do Twojego poczatku posta: to wpelni sie z Toba zgadzam !!! Troszke kultury,wychowania nic nikogo nie kosztuje. I masz racje nie daj sie tak traktowac . Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. A może to nie "chamstwo" tylko nie każdy wie, że formularz kontaktowy to nie tylko rubryka do wpisania swojego adresu i linku. Wydaje się banalne, ale zdarza się, że nie widzimy najprostszych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację,też mi się czasami wydaje,że to zwykłe przeoczenie,ale ja już tak mam,że w kontaktach z ludźmi stosuję się do pewnych zasad.Lubię jak za konktetną wiadomością stoi konkretny człowiek.Pewnie mi się to nie zmieni i zawsze będzie mnie to drażnić.

      Usuń
  4. Witam, a czy jest gdzieś filmik jak to zrobić ale po polsku? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, a czy jest gdzieś filmik po polsku jak to zrobić? Bo żona nie umie po angielsku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam ten,ale można wpisać sobie na youtube hasło po polsku,może coś wyjdzie.
      Poza tym,znajomośc języka w tym przypadku nie jest konieczna,bo wszystko jest świetnie pokazane.Myślę,że jak żona zobaczy,to bez problemu sobie poradzi;))
      Powodzenia życzę;)

      Usuń