piątek, 8 listopada 2013

Moje trzecie ,,dziecko'' mój nowy blog poradnikowy

Witam ciepło;))
Jak wiecie,żeby dość sprawnie prowadzić tego bloga i wyszukiwać ciekawe kursy,muszę nabiegać się po sieci.
W trakcie tej bieganiny napotykam na  świetne porady,pomysły i inspiracje,które jednak nie pasują do tego miejsca.
Jesli nie mieszczą się tutaj,trzeba stworzyć im nowe lokum.
Tak powstał blog ,gdzie tak jak tutaj,będę zamieszczać znalezione w sieci przeróżne porady,inspiracje i ciekawostki związane z prowadzeniem domu.Będzie też trochę o naturalnych sposobach na utrzymanie zdrowia i urody.
Zapraszam Was do zaglądnięcia;)
Mam nadzieję,że tak jak tutaj,każdy znajdziec coś dla siebie;)
                            http://mamsposob.blogspot.ie/



1 komentarz:

  1. Gratuluję stworzenia Nowego !!! Ja też mam już trzy !!! A porady - jeśli dobre - zawsze w cenie :)) Lecę zajrzeć !

    OdpowiedzUsuń