czwartek, 2 stycznia 2014

Haft wstążeczkowy

Witam Was w nowym roku;)
Wszystkim bardzo dziękuję za noworoczne życzenia;)
Powiem Wam,że nienawidzę Nowego roku,w sensie święta.
Jakbym nie spędziła sylwestra,tak Nowy Rok jest dniem lenistwa,rozespania i nudy .Łażę po domu jak śnięta i modlę się o 2 stycznia;)
Z tego lenistwa posiedziałam sporo ,,na kompie'' i wyszukałam kilka fajnych kursików,które będę powoli udostępniać.

Dzisiaj kilka ściegów haftu wstążeczkowego.

Róża








Haft to ostatnio moja pasja,więc pewnie będzie sporo postów z nim związanych;)
Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego co najlepsze w nowym roku;)

14 komentarzy:

  1. Ilonko ale mi się przyda twój kursik mimo że potrafię i kocham tę technikę haftu - dziękuję i szczęśliwego oraz zdrowego tego Nowego Roku buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie również dużo dobrych dni w Nowym Roku. Haft wstążeczkowy zawsze mi się podobał. Dziękuję za podstawy i wzory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemności w dotyku,

    słodkości w przełyku.

    Szelestu w kieszeni,

    i słońca promieni

    oraz by rok cały,

    po prostu był wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko myślę o tym by trochę haftować wstążeczkowo. Hamuje mnie jedynie to , że znowu coś zacznę , co mnie pochłonie przede wszystkim czasowo a skąd brać na to wszystko czas????:))))
    Ściegi bardzo pomocne:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu!!!Myślałam, że to trochę łatwiejsza technika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuper, bo marzy mi się, że spróbuje tej techniki. Jeśli mi starczy cierpliwości :)
    Szczęśliwego Nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeeeej! Takie to proste, a jakie efektowne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teoretycznie umiem, a praktycznie, zawsze coś nie zaskoczy :)
    Dzięki Ilonko. Najlepszego w tym Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne. Dzięki za instrukcje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super !
    Ilonko wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny kursik, szkoda że nie mam o hafcie bladego pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny kursik, może z nowym rokiem uda mi sie znaleźć więcej czasu na tą fantastyczną technikę, bo jak na razie już 3 miesiąc męczę jeden bukiet kwiatków ;) pozdrawiam ciepło Joanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno z tego kursiku skorzystam, dziękuję i pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń