wtorek, 28 stycznia 2014

Tilda owieczka-schemat i krok po kroku

Dzień dobry;)
Moi drodzy czytelnicy,na wstępie chciałam Was zachęcić do głosowania na najlepszy walentynkowy tutorial.
Zostało jeszcze kilka godzin na oddanie głosów na prace,które najbardziej Wam się podobają.

A teraz pokażę Wam owieczkę,którą wcześniej nazwałam królisiem haha,no jakoś tak tilda z królikiem mi się kojarzy;))
Wprawdzie kurs jest na stronie rosyjskiej,ale jest cudnie pokazany i nawet bez znajomości języka wszyscy będą wiedzieli o co chodzi.


Jest tak opisany,że i ja się chyba skuszę;)
Kursik znajdziecie tutaj 

Pozdrawiam;))





13 komentarzy:

  1. Śliczny królik Ilonko muszę takiego mieć buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie królik, TO OWIECZKA,popatrz na pysiak...ale sliczna jest i sobie taka spróbuje uszyć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie królik to owieczka:) Z tego wzoru i ja szyję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie królik a owca, ale i tak fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś cudowna z tymi kursami :) Jestem Twoją fanka :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne masz te kursy u siebie :) Jestem Twoją fanką !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm..... Jak dla mnie wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Una verdadera dulzura ♥ besitos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy Ty masz na to wszystko czas kobieto?! cudny kursik i jak tylko się odrobię to chyba się skuszę tylko po to żeby się przekonać czy potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna. Jak dostanę maszynę do szycia obiecaną przez mamę to będzie pierwsza rzecz jaką uszyję. Moja córeczka będzie wniebowzięta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też się wydawało, że to owieczka. Nawet pytałam męża co to wg niego jest (stwierdził, że osiołek).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna, cudna i zaraz zaglądam na stronę, pozdrawiam Ella

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Bardzo ciekawy i pomocny blog:) . Może kiedyś coś i ja ? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń