czwartek, 23 stycznia 2014

Recykling starego taboretu,czyli jak zrobić organizer

Własnie dodawałam posta na moim poradnikowym blogu na temat przechowywania różnych drobiazgów .
Wpadł mi w ręce taki oto pomysł na wykorzystanie krzesła.
Fajny sposób na przechowywanie choćby papieru pakowego,ale w kieszonki można powrzucać co tam tylko zechcemy.



Kurs zrobienia tego wynalazku znajdziecie tutaj.

A jeśli chcielibyście zobaczyć inne ciekawe pomysły na przechowywanie domowych ,,rupieci''
zapraszam na domowego bloga

Pozdrówki;))

13 komentarzy:

  1. Inwenecja tworcza niektórych ludzi nigdy nie przestanie mnie zadziwiac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taboret rewelka! Ja bym go wykorzystała jako "stojak'' do parasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, mam taki jeden stareńki taboret - może akurat coś podobnego zrobię:). Dzięki za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne pomysły i inspiracje a Ty Ilonka jesteś najlepszy szperasz w necie jakiego znam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko ty to zawsze coś ciekawego pokażesz atołek jest rewelacyjne pokaże memu M. to może sobie zrobi coś takiego i będzie miał wreszcie porządek w swych klamotach - hihihi buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to już ludzie nie wymyślą, ale pomysł extra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tym taboretem i z podwieszaną półką też. Ja staram się jak mogę optymalizować zużycie wolnej przestrzeni i uwielbiam takie pomysłowe wynalazki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ElTaoo: Lepiej podążać do przodu widząc z tyłu niż wracać kręcąc sie wkoło.

    OdpowiedzUsuń