środa, 12 lutego 2014

Baranek z masy solnej

Witam kochani.
Nie wiem,czy się nie narażę ,ale muszę po raz kolejny to z siebie wywalić.
Co to jest formularz kontaktowy?
Formularz kontaktowy,to jest taka prosta forma skontaktowania się z autorem bloga,ot żeby nie trzeba było wchodzić na pocztę ,kopiować adresu klikać za dużo.
Ja to mam tak dziwnie,że jak do kogoś piszę,to stosuję pewne grzecznościowe zwroty.Tak mam od zawsze i chyba tak zostanie.Kiedyś moja blogowa koleżanka,na facebooku poruszyła temat kultury w sieci.
Ufff trochę mi ulżyło,bo myślałam,ze tylko ja jestem nienormalna i czepiam się nie wiedzieć czemu.
Pisanie postów na tym blogu,to jest jakiś mój wkład pracy,mój czas i wydaje mi się,że zasługuję choćby na jeden grzecznościowy  zwrot,choćby głupie ,,witam''
Wiem,że na innych blogach wpisuje się tylko linka,bo taki jest tam układ rubryk,ale ja chciałabym za tym linkiem zobaczyć człowieka.

Oki doki,znów się wyżaliłam a teraz czas na kurs;)

Powoli robi się świątecznie;)
Autorka bloga masosolnesprawy.bloog.p zrobiła cudnego baranka z masy solnej.


Dokładny kursik znajdziecie tutaj





10 komentarzy:

  1. Nooo tak, powoli robią się święta:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranek świetny !
    A w kwestii formularza masz 100 % racji, to że mówimy sobie po imieniu, bez względu na wiek, pochodzenie, zajmowane stanowisko, nie znaczy, ze kultura musi się iść bujać !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko masz całkowitą rację ,ludzie bez kultury i podstawowych zasad wychowania są zwykłymi burakami,sorki za określenie ale inaczej nie umiem tego wyrazić.Sama stosuję pewne zwroty grzecznościowe i wiem jak jest przykro jak ktoś ich nie wdraża w codzienne życie.
    Jeszcze jedno na koniec ,nie masz co się przejmować,że znów kolejny raz zwracasz na to uwagę,bo trzeba o tym mówić głośno i często.
    Popieram całkowicie i mam nadzieje,że nie jeden się jeszcze w tej sprawie wypowie,chociaż z góry wiem, że nie będą to Ci którym akurat ta kultura by się przydala.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranek śłiczny, mam w planach takiego (jak mi się uda) popełnić.
    Co do tematu kultury w sieci, to w zupełności zgadzam się z Autorką. To że jesteśmy bardziej anonimowi nie zwalnia nas z kultury i zwykłej uprzejmości. A fakt, że trzeba o tym pisać pokazuje, że coraz mniej osób tak uważa. Zmieńmy to :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram w całej rozciągłości moje szanowne przedmówczynie, eee, nie, przedpisarki chyba :))
    No i z całego serca dziękuję Ci w moim i wielu innych osób za to, że chce Ci się robić to, co robisz :)) Buziaki i dalej do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo moja kochana wsadziłaś kij w mrowisko, bo ludzie nie stosujący w sieci zwrotów grzecznościowych uważają, że jak są anonimowi ( co im się tylko tak zdaje) to mogą być bezkarni, wulgarni i chamscy. A z drugiej strony niech się buntują, niech się gotują ze złości że ktoś ma odwagę zwracać uwagę na takie rzeczy - bo tylko mówiąc długo, wyraźnie i powtarzając wytrwale można jeszcze czegoś nauczyć, a jeśli nie nauczyć to wyegzekwować:)
    Popieram kulturę w sieci !!!!!!!
    Baranek słodziutki:]

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się wyżaliłaś i trochę chyba ci ulżyło jestem z tobą i twym myśleniem trochę kultury to naprawdę brakuje w sieci - no a baranek jest odlotowy buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kursik a baranek uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i bardzo pomocny:)))

    OdpowiedzUsuń