piątek, 14 lutego 2014

KONKURS NA NAJLEPSZY WIELKANOCNY TUTORIAL

Kochani mam nadzieję,że moje konkursy Was nie znudziły i że znajdą się chętni na udział w zabawie.
Konkurs jest bliźniaczo podobny do walentynkowego,tylko zmieniamy temat na Święta Wielkanocne.
Posta edytuję,bo zadajecie pytania,a ja właściwie nie do końca sprecyzowałam o co chodzi;)




                                         NAGRODA

Nagrodą jest dwutygodniowa promocja kursu,a co za tym idzie,całego bloga.
Podlinkowany baner znajdzie się w miejscu,gdzie teraz znajduje się baner konkursowy.
 Na banerze  będzie umieszczone  zdjęcie wygranej pracy,autor pracy i nazwa bloga. 
Po zakończeniu konkursu,każdy zgłoszony kurs będzie opublikowany na blogu w normalnej ,dotychczasowej formie,czyli w postach.

   WARUNKI UDZIAŁU
 W konkursie mogą brać udział osoby posiadające aktywnego bloga,z dość regularnymi wpisami.
Zwycięzcę wybierzemy demokratycznie poprzez głosowanie.

                                  REGULAMIN
1
Kursy możecie zgłaszać do 20.03.2014 roku,klikając w niebieski znaczek z żabką (Add your link)  znajdującą się pod postem i wypełniając rubryki.
Bardzo proszę nie wstawiać linków w komentarzach pod postem.
2
Głosowanie rozpocznie się dnia 21.03 i potrwa 4 dni ,czyli do 24.03.2014 włącznie.
3
Każda osoba biorąca udział w zabawie, pobiera banerek,linkuje i wstawia na pasek boczny swojego bloga.
Osoby chcące wziąć udział w zabawie,dopisują się do obserwatorów bloga.
3
Kursy muszą być autorskie,nie wolno kopiować kursów dostępnych w sieci.
Można zgłosić tylko jeden kurs.
Można zrobić dowolną pracę,w dowolnej technice,ale trzeba zachować temat,czyli Wielkanoc.
I tutaj pojawiły się Wasze pytania.
To jest blog robótkowy,więc kulinariów niestety nie można zgłaszać.Wprawdzie w poprzednim konkursie pojawił się torcik,ale bardziej jako jego ozdobienie,a przyjęłam go do zabawy,ponieważ też nie sprecyzowałam tego dokładnie.
Wiadomo co kojarzy się z Wielkanocą,jajka,zajączki,kurczaczki,kurki,koszyczki,kompozycje świąteczne,stroiki,kwiatki typowo świąteczne,czyli żonkile,tulipany,hiacynty.
Nie mogą to być motylki,pszczółki ,sówki,serduszka,miśki.
Wydaje mi się,że w miarę jasno opisałam prace,ale w razie czego pytajcie;))

Kurs nie musi być robiony specjalnie na ten konkurs.Możecie zgłaszać to,co macie już opublikowane.Oczywiście mówię o kursach,których nie ma na tym blogu,które nie były wcześniej zgłaszane.
4
Kurs musi być kursem a nie pomysłem z dwoma zdjęciami i jednym zdaniem opisu.
5
Agitacja wyborcza mile widziana,ale niestety po ostatnim konkursie,gdzie głosujący nie byli zbytnio uczciwi i głosowali po dwa a nawet 3 razy na tę samą pracę ,muszę trochę zmienić zasady.
Dla mnie uczciwość to podstawa i postanowiłam,że głosować mogą jedynie osoby posiadające bloga (nie muszą być zapisani do tej witryny)

To chyba wszystko.
Czekam na Wasze prace;)
Powodzonka;)



19 komentarzy:

  1. Pomyślę Ilonko bo temat ciekawy ech kiedyś muszę u ciebie szczęścia próbowac buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. A kurs na motylki szydełkowe wpisuje się w tematykę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kurs na motylki szydełkowe wpisuje się w tematykę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko to a tak dla pewności- dziedzina i forma dowolna? chodzi mi o kulinaria?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu niestety to jest blog robótkowy i kulinariów niestety nie.Znając jednak Ciebie ,jestem pewna,że coś pięknego przygotujesz;)

      Usuń
  5. Jak się namyślę ,jak mnie namówi pewna osoba to może i ja się zgłoszę ze swoim pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tutek na miejscu. DANUSIU !!!!!!! Twoja kolej !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ja dobrze widzę że za 3 dni zamknie się możliwość dodania kursów a przecież można zgłaszać do 20 marca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety dobrze widzisz:((Mój błąd ,który dzięki Tobie muszę naprawić.

      Usuń
    2. o to dobrze to mam jeszcze dużo czasu :)

      Usuń
  8. Z miłą chęcią przystępuję do zabawy, przesyłam kursik i dopisuję się do grona obserwatorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilonko walczę ze soba od dłuższego już czasu. Mam ochotę na wzięcie udziału w Twoim konkursie , ale w życiu jeszcze nie przygotowałm żadnego kursu i nie wiem czy sprostam wymaganiom. Ale kiedys musi być ten pierwszy raz . A więc raz kozie śmierć zgłasz się do udziału :-)
    Wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyślałam ,przemyślałam, że może jednak i ja dorzucę swoje wypocinki wielkanocne.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! blog prowadzę od niedawna, zaznajamiam się ze społecznością, może kiedyś również dołączę , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Never happens(( Ilona i tried my best but cann't put banner on side(can do it in different way but not shure it will work

    OdpowiedzUsuń
  13. Buziaki i dzięki za motywacyjne na mnie działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bezblogowiec :(
    swoj wpis dodałam pod wybranym kursem ,uważam ze super zabawę prowadzisz.Miło do Ciebie zaglądać.Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłosiłam się do konkursu, szyje zabawki dla córki, to uszyłam też kurczaka w jajku-pisance na święta. Dodałam blog do obserwowanych i może nam się poszczęści:) super pomysł na konkurs, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wykonałam swój pierwszy w życiu kursik - SZOK! Mam nadzieję, że dobrze go opisałam. Ehhh stres jest...Teraz wstawiam banerek i gotowe, niech się dzieje wola nieba;) Pozdrawiam serdecznie! Dorota

    OdpowiedzUsuń