niedziela, 2 lutego 2014

Kwiaty z papieru.


Kochani,przypuszczam,że większość z Was zna Joannę z bloga http://joannakrog.blogspot.co.uk/ i jej przecudnej urody papierowe kwiaty.
Ja sądzę,że jest mistrzynią w tym co robi .

Na blogu znajdziecie bardzo wiele kursików na cudne kwiaty.
Zachęcam do odwiedzin;)

A teraz troszkę prywaty;)
Miałam tego nie robić,bo to nie ten blog i trochę mi głupio,ale pomyślałam sobie ,że jak już poczyniłam pierwszy krok,to trzeba poczynić następne.
Otóż w przypływie nie wiem czego,zgłosiłam swojego robótkowego  bloga(nie tego oczywiście) do konkursu na blog roku.
Byłam święcie przekonana,że zwycięzców wybiera jury i tylko jury.Okazało się niestety,że pierwszy etap to głosowanie sms-owe.
W tym momencie pożałowałam ,że się zapisałam,ale... biegam trochę po blogosferze i wiem,że każdy kto bierze udział w zabawie  prosi o głosy,więc czemu nie ja;))
To jest konkurs na blog roku i ja bym chciała,żeby głosował ktoś,kto mojego bloga zna i docenia moją pracę.Nie chcę nic na siłę,nie chcę biegać po znajomych i prosić o smsy,bo większość z nich nawet nie wie o istnieniu bloga;))
Mieszkamy za granicą,więc nawet sama na siebie nie mogę zagłosować;))
Zdaję sobie sprawę z tego,że nie mając zaplecza,mam bardzo małe szanse na jakiekolwiek wyniki,ale chciałabym sprawdzić,na ile moja robota się komuś podoba:)
Więc jeśli osoby,które znają mojego robótkowego bloga  zechcą na niego zagłosować i wydać 1.23 będę bardzo wdzięczna;))
Szczegóły są na zdjęciu poniżej.
Kochani tak czy siak,dziękuję,że ze mną jesteście,nieważne czy tutaj czy na moim prywatnym robótkowym blogu,czy na domowym.Bez Was  to wszystko nie miałoby sensu;)
Pozdrówki;)





4 komentarze:

  1. Zagłosowałam, należy Ci się !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę tam zacieta walka na bloga roku:) poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z tej okazji właśnie się nie zapisywałam, ale takie już moje zboczenie że dokłądnie czytam regulamin i zasady,, wszelkie małe druczki itd. A kursiki na kwiatuszka zawsze chętnie przygarniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mój głos też możesz liczyć Ilonko:)
    co do kwiatów to padłam, jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń