wtorek, 18 lutego 2014

Płyta z podziękowaniem

Witam;)
Każdy bloger zapewne pamięta swoje pierwsze posty,swoje pierwsze pokazane prace i wie,że nie było to łatwe.
Ja zastanawiałam się czy ktoś do mnie zajrzy,czy się zapisze,czy skomentuje,czy prace się spodobają.
Wspominam o tym dlatego,że dzisiejszą pracę nadesłała mi pewna sympatyczna Ania http://pomyslowokolorowo.blogspot.ie/,która dopiero zaczęła swoją przygodę z blogowaniem i nasze wsparcie bardzo jej się przyda;)
Ania poczyniła taką oto płytę z podziękowaniem


Opis jak wykonać taką pracę znajdziecie tutaj

4 komentarze:

  1. Pamiętam Ilonko a było to całkiem nie dawno - prezent piękny i od serca to widac - już lecę do koleżanki się przywitać - znasz mnie to wiesz że ja człowiek koleżeński papapa zmykam buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pamiętam, a jestem od niedawna bo jeszcze nie miałam rocznicy, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Ilonko i Twoje pierwsze odwiedziny również <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam cie na bloga z moim rekodzielem. Pozdrawiam Serdecznie i miłego weekendu życzę !
    Aga

    OdpowiedzUsuń