piątek, 21 lutego 2014

Szydełkowa kurka

Witam ciepło;)
Kochana dostaję sporo maili lub komentarzy z pytaniami dotyczącymi kursów bądź z pytaniami gdzie można coś kupić.
Chciałam powiedzieć,że staram się odpisywać,ale pamiętajcie,że te kursy nie są mojego autorstwa (no może kilka) i nie jestem w stanie odpowiedzieć na każde pytanie,bo na niewielu technikach się znam.Dotyczy to również zakupu pewnych rzeczy ,które tutaj pokazuję.
Nie chciałabym nikogo odprawiać z kwitkiem,ale ja nie jestem w stanie czasowo wyrobić się z tym wszystkim.Muszę wejść na posta,przetrawić kurs, użyć wujka google,żeby sprawdzić co i jak,poszukać gdzie można coś kupić.Nie mam na to czasu.Uwierzcie mi,że internet to skarbnica,w której znajdują się odpowiedź na każde pytanie i ja z tej skarbnicy korzystam:)
A teraz kurka zrobiona na szydełku .


Kursik krok po kroku znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz