wtorek, 19 marca 2013

A może wielki ,stojący kwiat z papieru?;))

Jest niesamowity i oryginalny.

Fajne to zdjęcie;)

Potrzebny będzie
cienki papier kolorowy
niepotrzebny kubek,lub stara doniczka
gips z wodą
nożyce
zielona bibuła

Robimy płatki pamiętając,że muszą być duże





Teraz zajmujemy się zrobieniem łodygi
Kubek,napełniamy rozrobionym z wodą gipsem i czekamy aż stwardnieje
Kiedy tak się stanie robimy z drutu ożebrowanie,może nam posłużyć metalowa siatka,dostępna w sklepach budowlanych








szkielet z drutu









Drugi kwiat















Miłej pracy;)

11 komentarzy:

  1. No efekt zaskakujący :) piekny kwiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Gigantyczny, super! Wygląda troszkę ja Dalia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mnie zatkało jak to zobaczyłam jest piękny i już mnie kusi :) tylko gdzie ja go postawię ?? 2 zdjęcie rzeczywiście robi ogromne wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tylko do małego mieszkania nie nadaje się taki zagonik kwiatowy :D Fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle tu pięknych rzeczy, trudno ogarnąć i trzeba na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraszam do mnie po wyróżnienie-pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutorial nie jest do tego kwiatka, zdjęcia pomieszane... ot i odpowiedź... Na pewno efekt będzie inny. Pozdrawiam . Polecam kwiatowe tutoriale w Wenie... M. Zdeb

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tutorial! To ja podpowiadam, do czego takie kwiaty XL wykorzystać: https://umamusimuminka.pl/2016/07/19/piekna-dekoracja-sciany-ogromne-papierowe-kwiaty/

    OdpowiedzUsuń