czwartek, 21 marca 2013

Ananas -origami modułowe

Jejku,ale się dzisiaj rozpędziłam;)Ostatnio dodawałam mało postów,bo musiałam troszkę odpocząć,ale za to teraz nadrabiam i ,,zaśmiecam ''Wam blogera;)
Jak jutro wstawię posta na moich ,,cudawiankach ''to już wszędzie  będzie tylko Ilona Szczęsna:))
Ananas jest fajny,ale ja niestety origami ni w ząb;)

Swoją drogą to wielki podziw dla tych,którzy się tym zajmują.Ja bym chyba zwariowała robiąc tysiące takich samych elementów i to w tym samym kolorze;))










To miłej zabawy życzę;)













5 komentarzy:

  1. Świetny efekt:) Muszę przyznać, że ta technika to dla mnie jedna wielka niewiadoma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, widzę ktoś tutaj szaleje i co chwila coś nowego dodaje! Nie lubię jeść ananasów, ale trzeba przyznać, że są bardzo ozdobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ananas 🍍muszę i takie coś zrobić 😀

    OdpowiedzUsuń