czwartek, 21 marca 2013

Kwiatek z filcu i wyróżnienie od Kasi

Kochani mam takie wrażenie,że coś za dużo tych kwiatków wrzucam i staję się monotematyczna,ale z drugiej strony wszystkim nam się chce wiosny i dlatego te posty są tak popularne;)
Taki ładny jest ten kwiatuszek,że nie mogłam się oprzeć,a że ja teraz sama próbuję coś filcować,to temat mi bliski(choć to kwiatek z filcu,że tak powiem gotowego)









A teraz wyróżnienie od Kasi;)
Kasia to przemiła dziewczyna,którą polubiłam od pierwszego komentarza;)
Pełna ciepła i sympatii do ludzi,a przy tym zdolna rękodzielniczka;))
Pewnie wiele z Was ją już poznało,bo znajdują się tutaj jej kursiki,ale jeśli ktoś jeszcze do niej nie trafił to zachęcam;)



Dzięki Kasieńko;))




4 komentarze:

  1. proszę bardzo,a kwiatuszek -bardzo ciekawego pomysłu-pozdrawiam cieplitko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze wczoraj przeszukiwalam intnet i nie znalazlam ciekawego kwiatuszka z filcu, a tu prosze jaka niespodzianka :) a Kasi blog i jej prace rzeczywiscie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i kolorowy:) W sam raz na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń